1
Perioada de actualizare
de la 09.05.2023 15:15
până la 10.05.2023 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.05.2023 17:00
până la 15.05.2023 17:00
3
Licitaţie
de la 16.05.2023 15:18
până la 16.05.2023 15:41
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 245 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 mai 2023, 15:15 - 10 mai 2023, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 mai 2023, 17:00 - 15 mai 2023, 17:00
Începutul licitației: 16 mai 2023, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot 2: Hârtie A4
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Popov
Telefonul de contact
069270708
Datele achizitiei
Data publicării
8 mai 2023, 15:08
Data ultimilor modificări
10 mai 2023, 9:47
Valoarea estimată (fără TVA)
245 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 450 MDL
Achizitii.md ID
21080024
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Durata contractului
22 mai 2023 15:12 - 15 iun 2023 15:13
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 2: Hârtie A4 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 3520.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
formular oferta. rechizite de birou.docx
Criterii de eligibilitate
Oferta economica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și stampilată de către ofertant
9.05.23 15:15
anunt_de_participare_rechizite de birou.signed.pdf anunt_de_participare_rechizite de birou.signed.pdf
tenderNotice
Anuntul de participare ce contine conditiile de participare si atribuire a contractului
9.05.23 15:15
specificatia tehnica. rechizite de birou.docx
Specificaţie tehnică
Specificatia tehnica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și ștampilată de către ofertant
9.05.23 15:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 214 024,80 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CARTNORD PAPER SRL

Preţul ofertei: 216 304 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 221 760 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

JOFAM-ELITE SRL

Preţul ofertei: 221 900 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 226 688 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot 2: Hârtie A4
Data:
10 mai 2023, 10:15
Subiectul întrebării:
Livrarea
Întrebare:
10 zile de la semnarea contractului. Va fi livrata toata cant-tea?
Răspuns (10 mai 2023, 10:22):
Da
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări