1
Perioada de actualizare
de la 05.05.2023 12:10
până la 17.05.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.05.2023 10:00
până la 29.05.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 550 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mai 2023, 12:10 - 17 mai 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 mai 2023, 10:00 - 29 mai 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Frunză de dafin uscată,în pachete 100 gr.-500 gr.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serghei Ciobanu
Telefonul de contact
022 857-238
Datele achizitiei
Data publicării
5 mai 2023, 11:04
Data ultimilor modificări
8 mai 2023, 10:14
Valoarea estimată (fără TVA)
4 550 MDL
Achizitii.md ID
21079970
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 iul 2023 11:10 - 31 dec 2023 12:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Frunză de dafin uscată,în pachete 100 gr.-500 gr. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 35.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
5.05.23 12:10
contract model.docx
Model de сontract
-
5.05.23 12:10
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
5.05.23 12:10
anunt intentie 1.pdf anunt intentie 1.pdf
Documentele la ofertă
-
5.05.23 12:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Nobil Prest

Preţul ofertei: 5 220,83 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde criteriilor de selecție și calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MELTAN SRL

Preţul ofertei: 5 279,17 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 6 445,95 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări