Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21079938
1
Perioada de actualizare
de la
05.05.2023 08:24
până la 15.05.2023 10:30
până la 15.05.2023 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la
15.05.2023 10:30
până la 25.05.2023 09:30
până la 25.05.2023 09:30
3
Licitaţie
de la
26.05.2023 15:00
până la 26.05.2023 15:28
până la 26.05.2023 15:28
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
985 000 MDL
Perioada clarificărilor:
5 mai 2023, 8:24 - 15 mai 2023, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor:
15 mai 2023, 10:30 - 25 mai 2023, 9:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de lichidare a defectelor la cablurile electrice de forță și control (REPETAT)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
5 mai 2023, 8:24
Data ultimilor modificări
5 mai 2023, 8:48
Achizitii.md ID
21079938
MTender ID
CPV
50530000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a maşinilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare lichidarea defecte. cabluri. electrice.docx
Documentele la ofertă
-
5.05.23 08:24
Data:
5 mai 2023, 08:48
Subiectul întrebării:
inlocuirea cablurilor
Întrebare:
Cablul care trebue inlocuit va fi prezentat de Termoelectrica ori trebue procurat
Răspuns (5 mai 2023, 13:28):
Bună ziua, cablurile necesare pentru a fi înlocuite, vor fi asigurate de către entitatea contractantă.
Data:
5 mai 2023, 15:08
Subiectul întrebării:
cablul
Întrebare:
costul cablului intra in conditiile tenderului
ori va fi contract aparte
Răspuns (5 mai 2023, 15:39):
Bună ziua, Cablul indicat în caietul de sarcini va fi asigurat de către entitatea contractantă.
Data:
11 mai 2023, 15:06
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Conform anuntului de participare si specificatiei de pret pentru Lotul 1 se solicita doua compartimente de lucrari cu sume separate. Pentru lotul dat este prezentat doar un caiet de sarcini (Anexa1). In cazul dat in ce mod trebuie separate sumele, avand doar un singur CS? Sau este suficient ca in specificatia de pret sa indicam suma totala pentru acest Lot?
Răspuns (12 mai 2023, 08:21):
Buna ziua, conform documentatiei solicitate, anuntului de participare si caietului de sarcini, Entitatea contractantă a recurs la atribuirea pe loturi a procedurii. Solicitam examinarea actelor solicitate de catre entitatea contractanta si propunerea ofertelor pe loturile nominalizate supra.
Data:
12 mai 2023, 08:38
Subiectul întrebării:
Lot 1
Întrebare:
Buna ziua. La d-voastra in specificatia de pret Lot 1 se solicita doua tipuri de lucrari, adica trebuie indicate doua sume. Dupa care criterii trebuie impartita suma din Lotul 1, deoarece conform devizului avem o singura suma? Solicitam sa modificati specificatia de pret, pentru a fi in corespundere cu caietul de sarcini anexat.
Răspuns (12 mai 2023, 08:53):
Pentru indicata suma pentru fiecare lot in parte.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK