Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21079901
1
Perioada de actualizare
de la
05.05.2023 14:14
până la 18.05.2023 09:49
până la 18.05.2023 09:49
2
Propunerea ofertelor
de la
18.05.2023 09:49
până la 25.05.2023 09:49
până la 25.05.2023 09:49
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
371 206,40 MDL
Perioada clarificărilor:
5 mai 2023, 14:14 - 18 mai 2023, 9:49
Perioada de depunere a ofertelor:
18 mai 2023, 9:49 - 25 mai 2023, 9:49
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reparația capitală a acoperișului din materiale bituminoase, cu instalarea jgeaburilor și burlanelor de scurgere.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4901, MOLDOVA, Glodeni, or.Glodeni, str. Tricolorului nr.2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
5 mai 2023, 14:14
Data ultimilor modificări
10 mai 2023, 16:21
Achizitii.md ID
21079901
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.semnat (1).pdf
anunt de participare.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
5.05.23 14:14
Data:
10 mai 2023, 16:21
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Solicităm excluderea vizitei obligatorii la obiect.
Considerăm că astfel de solicitare contravine principiilor de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice prevăzute de Art.7, lit. c) -asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice. Astfel, această solicitare încurajează concurența neloială, limitînd accesul operatorilor economici la procedura de achiziție, care din motive obiective (financiare sau lipsă de timp, sau neîncadrarea în graficul orar impus de entitatea contractantă) nu vor avea posibilitatea să se deplaseze sau să se prezinte la obiect.
Prin prisma Art. 18 Criterii de calificare și selecție, Legea nr.131 din 03 iulie 2015 privind achizițiile publice, putem constata că Autoritatea contractantă este limitată în aplicarea criteriilor de calificare și selecție iar solicitarea vizitei obligatorii a obiectului nu este un criteriu de calificare și selecție prevăzut de legislație.
În context, solicităm autorității contractante să efectueze modificările solicitate sau să confirme excluderea cerinței de vizitare obligatorie a obiectului pentru a nu tergiversa procedura.
Vă mulțumim pentru înțelegere.
Răspuns (16 mai 2023, 09:44):
Îm perioada clarificărilor, operatorii economici au posibilitatea și necesitatea vizitării obiectului de achiziție în teritoriu, în scopul verificării cu caietului de sarcini.
Data:
10 mai 2023, 16:25
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Conform Art.23, alin(2) LP 131/2015 Autoritatea contractantă are obligaţia de a accepta certificatele echivalente emise de organismele stabilite în statele membre ale Uniunii Europene sau orice alte certificări prezentate de operatorul economic respectiv, în măsura în care acestea confirmă asigurarea unui nivel corespunzător al asigurării standardelor calității. Astfel, solicităm Autorității contractante să confirme acceptarea deținerii de către operatorii economici a certificatului ISO 9001 ca echivalent al manualului calității. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Răspuns (16 mai 2023, 09:48):
Autoritatea contractantă a elaborat și a publicat anunțul de participare cu criteriile de calificare și selecție obligatorii pentru ofertanți, în scopul bunei desfășurări a procedurii de achiziție.
Data:
10 mai 2023, 16:39
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Solicitam operarea modificărilor necesare Caietului de sarcini publicat sau confirmarea că Autoritatea contractantă va accepta materiale analogice celor solicitate or, prin prisma Art.37, alin.(6) LP 131/2015- Specificațiile tehnice nu pot face referinţă la o anumită marcă comercială. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Răspuns (16 mai 2023, 09:49):
Autoritatea contractantă acceptă materialele analogice.
Data:
16 mai 2023, 11:12
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Conform răspunsului Dvs. din 16 mai 2023, 09:44, Vă comunicăm că posibilitatea vizitării obiectului și obligativitatea vizitării obiectului sunt 2 lucruri diferite. Elaborarea caietului de sarcini este responsabilitatea autorității contractante iar oferta se elaborează conform caietului de sarcini și nu a părerilor subiective a ofertanților în urma vizitei în teritoriu. Cu referire la toate argumentele enunțate supra, Vă îndemnăm repetat să excludeți cerințele care viciază procedura de achiziție în caz contrar vom fi nevoiți să contestăm documentația. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Răspuns (16 mai 2023, 12:05):
Autoritatea contractantă este de acord cu excluderea cerinței de vizitare obligatorie a obiectului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK