Achiziţie publică
21079714
Plicuri
1
Perioada de actualizare
de la 03.05.2023 09:36
până la 04.05.2023 10:00
până la 04.05.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.05.2023 10:00
până la 11.05.2023 10:00
până la 11.05.2023 10:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
15 000 MDL
Perioada clarificărilor:
3 mai 2023, 9:36 - 4 mai 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 mai 2023, 10:00 - 11 mai 2023, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Plic format DL, 110x220 mm, 80 gr/m2, alb, cu fereastră 45x90 mm în partea dreaptă - 9000 buc.
Plic format DL, 110x220 mm, 80 gr/m,2 alb, fără fereastră - 2000 buc.
Plic C/4, 229x324 mm, 90 gr/m2, kraft sili, deschidere pe latura mică 1500 buc.
Plic C/4, 229x324 mm, 120 gr/m2, kraft sili cu burduf, deschidere pe latua mică - 500 buc.
Plic format DL, 110x220 mm, 80 gr/m,2 alb, fără fereastră - 2000 buc.
Plic C/4, 229x324 mm, 90 gr/m2, kraft sili, deschidere pe latura mică 1500 buc.
Plic C/4, 229x324 mm, 120 gr/m2, kraft sili cu burduf, deschidere pe latua mică - 500 buc.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
3 mai 2023, 9:31
Data ultimilor modificări
3 mai 2023, 9:36
Valoarea estimată (fără TVA)
15 000 MDL
Achizitii.md ID
21079714
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
15 mai 2023 09:34 - 30 dec 2023 09:34
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 13000.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_plicuri 03_05_2023 .signed.pdf
anunt_de_participare_plicuri 03_05_2023 .signed.pdf
tenderNotice
-
3.05.23 09:36
Documentele lotului
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.
2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
RADOP-OPT SRL
Preţul ofertei:
5 900 MDL
Statut:
Învingător
Până la termenul limită – data 11.05.2023, ora 10:00 au depus oferte 3 (trei) ofertanți:
- ”RADOP-OPT” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 5900,00 lei fără TVA;
- F.P.C. ”TEHELAN” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 7066,67 lei fără TVA;
- ”GVP MOLDOVA” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 15000,00 lei fără TVA.
Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate, s-au constatat următoarele:
Cu referire la propunerile financiare prezentate, Grupul de lucru constată că acestea se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 15000,00 lei fără TVA).
Ofertele prezentate de operatorii economici ”RADOP-OPT” S.R.L. și ”GVP MOLDOVA” S.R.L. corespund tuturor cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund, toate documentele solicitate au fost prezentate.
Privitor la oferta prezentată de F.P.C. ”TEHELAN” S.R.L., aceasta corespunde, totodată, Grupul de lucru relevă următoarele abateri neînsemnate:
- poziția ”Plic format DL, dimensiunea 110x220 mm, hârtie albă 80 gr/m2, cu fereastră 45x90 mm în partea dreaptă, fond de protecție, deschidere pe latura mare, lipire siliconică”, ofertantul F.P.C. ”TEHELAN” S.R.L propune fereastră cu dimensiunile de 45x100 mm, ceea ce nu corespunde specificațiilor solicitate de AGEPI (45x90 mm).
- poziția ”Plic C/4, dimensiunea 229x324 mm, hârtie kraft 120 gr/m2, cu burduf, deschidere pe latura mică, lipire siliconică, cafeniu” nu corespunde specificațiilor solicitate de AGEPI. Astfel, s-a solicitat dimensiunea 229x324 mm și densitatea hârtiei de 120 gr/m2, iar ofertantul F.P.C. ”TEHELAN” S.R.L propune dimensiunea 240x320 mm și o densitate a hârtiei de 110 gr/m2.
În conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică privind achiziționarea Plicurilor, cod CPV 30199200-2, lansat prin SIA RSAP MTender, platforma achizitii.md, cu nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1683095474737 din 03.05.2023, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului - prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic ”RADOP-OPT” S.R.L. în sumă de 5900,00 lei fără TVA/7080,00 lei cu TVA.
18.05.23 15:56
Motivul: Până la termenul limită – data 11.05.2023, ora 10:00 au depus oferte 3 (trei) ofertanți:
- ”RADOP-OPT” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 5900,00 lei fără TVA;
- F.P.C. ”TEHELAN” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 7066,67 lei fără TVA;
- ”GVP MOLDOVA” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 15000,00 lei fără TVA.
Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate, s-au constatat următoarele:
Cu referire la propunerile financiare prezentate, Grupul de lucru constată că acestea se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 15000,00 lei fără TVA).
Ofertele prezentate de operatorii economici ”RADOP-OPT” S.R.L. și ”GVP MOLDOVA” S.R.L. corespund tuturor cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund, toate documentele solicitate au fost prezentate.
Privitor la oferta prezentată de F.P.C. ”TEHELAN” S.R.L., aceasta corespunde, totodată, Grupul de lucru relevă următoarele abateri neînsemnate:
- poziția ”Plic format DL, dimensiunea 110x220 mm, hârtie albă 80 gr/m2, cu fereastră 45x90 mm în partea dreaptă, fond de protecție, deschidere pe latura mare, lipire siliconică”, ofertantul F.P.C. ”TEHELAN” S.R.L propune fereastră cu dimensiunile de 45x100 mm, ceea ce nu corespunde specificațiilor solicitate de AGEPI (45x90 mm).
- poziția ”Plic C/4, dimensiunea 229x324 mm, hârtie kraft 120 gr/m2, cu burduf, deschidere pe latura mică, lipire siliconică, cafeniu” nu corespunde specificațiilor solicitate de AGEPI. Astfel, s-a solicitat dimensiunea 229x324 mm și densitatea hârtiei de 120 gr/m2, iar ofertantul F.P.C. ”TEHELAN” S.R.L propune dimensiunea 240x320 mm și o densitate a hârtiei de 110 gr/m2.
În conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică privind achiziționarea Plicurilor, cod CPV 30199200-2, lansat prin SIA RSAP MTender, platforma achizitii.md, cu nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1683095474737 din 03.05.2023, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului - prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic ”RADOP-OPT” S.R.L. în sumă de 5900,00 lei fără TVA/7080,00 lei cu TVA.
Documentele de calificare
decizia_de_atribuire_nr. 22_18.05.2023_plicuri.pdf
decizia_de_atribuire_nr. 22_18.05.2023_plicuri.pdf
ID: adc46028-ebdb-4473-8021-05ca7507bfd3
Raport de evaluare
18.05.23 15:56
scr. instiintare_plicuri 18.05.2023.signed.pdf
scr. instiintare_plicuri 18.05.2023.signed.pdf
ID: b274c924-013b-4a42-896e-9b40b8068780
Anunț de atribuire
18.05.23 15:56
Documentele depuse cu oferta
certiinregistradop-optsemnat.pdf
ID: 392e1b77-beca-49e1-8c0b-fc14e7f75bea
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
11.05.23 07:36
Data deschiderii:
11.05.23 10:00
extras_radop-op_210423semnat.pdf
ID: 82194010-7214-4485-b3e4-9f3d9d6f5f98
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
11.05.23 07:36
Data deschiderii:
11.05.23 10:00
lipsadat_sfs_radop-opt13052023signed.pdf
ID: 1040f832-1081-4578-8f48-932df042492e
Documente de calificare
Data încărcării:
11.05.23 07:36
Data deschiderii:
11.05.23 10:52
certif_banc_radop-opt_micb2020semnat.pdf
ID: 4180fe31-729b-4ac0-941e-40bef19b8b73
Documente de calificare
Data încărcării:
11.05.23 07:36
Data deschiderii:
11.05.23 10:52
2023_an23_agepiplicsigned.pdf
ID: 56a2b471-821f-4bd4-9444-02b1e85ebe70
Propunere financiară
Data încărcării:
11.05.23 07:36
Data deschiderii:
11.05.23 10:52
2023_an22_agepiplicsigned.pdf
ID: 853d7720-d148-429a-8221-24395f39893d
x_technicalDocuments
Data încărcării:
11.05.23 07:36
Data deschiderii:
11.05.23 10:52
2
Denumirea participantului:
F.P.C. TEHELAN S.R.L.
Preţul ofertei:
7 066,67 MDL
Statut:
Anulat
Alte temeiuri de respingere a ofertei
18.05.23 15:55
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
decizia_de_atribuire_nr. 22_18.05.2023_plicuri.pdf
ID: b105cb92-b67a-409d-8168-d4e49b3f8751
Raport de evaluare
18.05.23 15:55
scr. instiintare_plicuri 18.05.2023.signed.pdf
ID: c245b88e-c430-46bd-9329-d432b5ec4a2b
Anunț de atribuire
18.05.23 15:55
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
8.05.23 13:58
Data deschiderii:
11.05.23 10:00
Documente de depunere
Data încărcării:
8.05.23 13:58
Data deschiderii:
11.05.23 10:00
Documente de depunere
Data încărcării:
8.05.23 13:58
Data deschiderii:
11.05.23 10:00
Documente de depunere
Data încărcării:
8.05.23 13:58
Data deschiderii:
11.05.23 10:00
Documente de depunere
Data încărcării:
8.05.23 13:58
Data deschiderii:
11.05.23 10:00
Propunere financiară
Data încărcării:
8.05.23 13:58
Data deschiderii:
11.05.23 10:53
3
Denumirea participantului:
GVP MOLDOVA
Preţul ofertei:
15 000 MDL
Statut:
Anulat
Alte temeiuri de respingere a ofertei
18.05.23 15:54
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
decizia_de_atribuire_nr. 22_18.05.2023_plicuri.pdf
ID: 770c289a-71c2-478d-a360-72f824c6ca25
Raport de evaluare
18.05.23 15:54
scr. instiintare_plicuri 18.05.2023.signed.pdf
ID: 897ce0ef-2683-479c-9f95-7d83821d0291
Anunț de atribuire
18.05.23 15:54
Documentele depuse cu oferta
certificat de atribuire a contului bancar si rechizitele bancare.signed.pdf
certificat de atribuire a contului bancar si rechizitele bancare.signed.pdf
ID: 0c9e3471-fad4-4dbc-bc85-7e51fde39f6d
Documente de calificare
Data încărcării:
10.05.23 17:49
Data deschiderii:
11.05.23 10:53
certificat privind lipsa sau existenta restantelor fata de bugetul public national (5).signed.pdf
certificat privind lipsa sau existenta restantelor fata de bugetul public national (5).signed.pdf
ID: 22af48dc-2a0d-425d-83c8-e7967f14e831
Propunere financiară
Data încărcării:
10.05.23 17:49
Data deschiderii:
11.05.23 10:53
certificat de inregistrare.signed.pdf
certificat de inregistrare.signed.pdf
ID: 26536982-8c0b-4347-a0c6-a86282281335
Documente de calificare
Data încărcării:
10.05.23 17:49
Data deschiderii:
11.05.23 10:53
decizie de inregistrare.signed.pdf
decizie de inregistrare.signed.pdf
ID: 2f9305ab-d42a-4b2c-b869-700e5251fc7d
Propunere financiară
Data încărcării:
10.05.23 17:49
Data deschiderii:
11.05.23 10:53
specificatii de pret anexa 23 (3).signed.pdf
specificatii de pret anexa 23 (3).signed.pdf
ID: 532aeb85-43f7-4206-a897-daa77aa71795
Propunere financiară
Data încărcării:
10.05.23 17:49
Data deschiderii:
11.05.23 10:53
specificatii tenice anexa 22 (1).signed.pdf
specificatii tenice anexa 22 (1).signed.pdf
ID: d381de22-b70e-49dd-8029-5fac97937933
Propunere financiară
Data încărcării:
10.05.23 17:49
Data deschiderii:
11.05.23 10:53
extras din registrul de stat al persoanelor juridice.signed.pdf
extras din registrul de stat al persoanelor juridice.signed.pdf
ID: e6287e3a-6f87-4359-b62f-7b6bdf09da0e
Documente de calificare
Data încărcării:
10.05.23 17:49
Data deschiderii:
11.05.23 10:53
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK