1
Perioada de actualizare
de la 02.05.2023 17:20
până la 22.05.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.05.2023 10:00
până la 07.06.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 604 000 MDL
Perioada clarificărilor: 2 mai 2023, 17:20 - 22 mai 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 mai 2023, 10:00 - 7 iun 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bodean Eugen
Telefonul de contact
022776711
Datele achizitiei
Data publicării
2 mai 2023, 17:10
Data ultimilor modificări
2 mai 2023, 17:20
Valoarea estimată (fără TVA)
2 604 000 MDL
Achizitii.md ID
21079691
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
9 iun 2023 17:16 - 31 dec 2023 17:17
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare pentru copii din cadrul taberei de odihnă ”Alunelul” CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 20880.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_to alimentația 2023.docx
Documentele la ofertă
-
2.05.23 17:20
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1).docx
Documentele la ofertă
-
2.05.23 17:20
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
2.05.23 17:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMAP Liceist

Preţul ofertei: 2 604 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor de calificare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IMAP Adolescenta-RC

Preţul ofertei: 2 604 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări