Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
02.05.2023 14:37
până la 12.05.2023 14:21
până la 12.05.2023 14:21
2
Propunerea ofertelor
de la
12.05.2023 14:21
până la 15.05.2023 19:21
până la 15.05.2023 19:21
3
Licitaţie
16.05.2023 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
312 500 MDL
Perioada clarificărilor:
2 mai 2023, 14:37 - 12 mai 2023, 14:21
Perioada de depunere a ofertelor:
12 mai 2023, 14:21 - 15 mai 2023, 19:21
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Pachete software (inclusiv hardware)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri 119
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
2 mai 2023, 14:37
Data ultimilor modificări
3 mai 2023, 11:14
Achizitii.md ID
21079643
MTender ID
CPV
48500000-3 - Pachete software de comunicaţii şi multimedia
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 2 - Licența Xerox (prelungire) pentru anul 2024
Buget: 12500.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini_software.semnat.pdf
caiet de sarcini_software.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
2.05.23 14:37
duae_ro_2023 licente.semnat.pdf
duae_ro_2023 licente.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
2.05.23 14:37
Data:
3 mai 2023, 11:14
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Buna ziua, va rog sa ne ajutati sa intelegem unde va fi instalata solutia de back-up, pe un server deja existent sau ea trebuie sa fie instalata pe un echipament de stocare?
Răspuns (3 mai 2023, 15:12):
Soluția de back-up va fi instalată pe unitatea de storage (lotul 4) de la pct. 8 din Anunțul de participare. Sarcina tehnică pentru lotul 3 și lotul 4 sunt descrise în caietul de sarcini aferente procedurii de achiziție.
Data:
3 mai 2023, 15:45
Subiectul întrebării:
intrebare
Întrebare:
1.Total sloturi de memorie: minim 2 sloturi neîncorporate - va rog sa clarificati ce ati avut in vedere sub sintagma 2 sloturi neîncorporate ? (pote se refera la memoria si nu la slot)
Răspuns (4 mai 2023, 12:33):
Placa de memorie să fie detașabilă (neîncorporată).
Data:
3 mai 2023, 15:46
Subiectul întrebării:
intrebare
Întrebare:
Capacitatea totală a memoriei de stocare: 24 TB - dupa Raid 24 Tb sau intotal? daca dupa raid dupa care Raid?
Răspuns (4 mai 2023, 12:29):
Capacitatea totală a memoriei de stocare: 24 TB (până la RAID).
Data:
3 mai 2023, 15:46
Subiectul întrebării:
intrebare
Întrebare:
Nu este clar Tip RAID acceptat: • Basic • JBOD • RAID 0 • RAID 1 • RAID 5 • RAID 6 • RAID 10; - trebuie sa aiba toate raidurile date sau 1 din el?
Răspuns (4 mai 2023, 12:26):
Unitatea de stocare (storage) să suporte toate tipurile de RAID specificate.
Soluție back-up
Data:
4 mai 2023, 17:18
Subiectul întrebării:
Back-up
Întrebare:
Câte mașini virtuale se vor lansa pe serverele de virtualizare?
Răspuns (7 mai 2023, 19:19):
Numărul de mașini virtuale nu poate fi estimat la moment, numărul lor reies din necesitățile CEC și este limitat de caracteristicele serverelor de virtualizare.
Soluție back-up
Data:
5 mai 2023, 18:14
Subiectul întrebării:
Tip de licentiere
Întrebare:
Bună ziua Vă rugăm să clarificați ce tip de licență aveți nevoie subscription (pe ce perioada?) sau perpetual? Mulţumesc anticipat.
Răspuns (10 mai 2023, 14:20):
Răspunsul se regăsește la pct. 24 din Caietul de sarcini, aferent procedurii de achiziție, și anume soluția trebuie să includă toate subscripțiile necesare pentru o perioadă de 1 an. Licența va fi activată din data livrării și instalării unității hardware prevăzută la lotul 4, respectiv termenul licenței de 12 luni va curge din data respectivă, nu din momentul procurării acesteia.
Soluție back-up
Data:
5 mai 2023, 18:16
Subiectul întrebării:
Tip support
Întrebare:
Bună ziua Vă rugăm să specificați ce tip de suport aveți nevoie basic (8/5) sau production (24/7) ? Mulţumesc anticipat.
Răspuns (10 mai 2023, 14:21):
Tipul de suport Basic.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK