Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
02.05.2023 15:59
până la 13.05.2023 10:00
până la 13.05.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
13.05.2023 10:00
până la 23.05.2023 10:00
până la 23.05.2023 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
4 900 000 MDL
Perioada clarificărilor:
2 mai 2023, 15:59 - 13 mai 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
13 mai 2023, 10:00 - 23 mai 2023, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație a drumului L253 Calugar-Mustața-G61 prin executarea săpăturilor mecanizate la rigole, lucrări de îmbrăcăminte de beton asfaltic xu asternere mecanică, consolidarea acostamentelor , lucrări conform caietului de sarcini, anexat la procedura de achiziție
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str.Ștefan cel Mare, 50
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
2 mai 2023, 15:59
Data ultimilor modificări
4 mai 2023, 17:26
Achizitii.md ID
21079641
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație a drumului L253 Calugar-Mustața-G61
Buget: 4900000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
Formularul Standart al Documentului Unic de Achizitie European
2.05.23 15:59
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
Model de declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi
2.05.23 15:59
documentatia standart pentru lucrari.docx
Documentele la ofertă
documentatia standart pentru achizitiile de lucrari
2.05.23 15:59
caiet de sarcini_borderou de lucrari.pdf
caiet de sarcini_borderou de lucrari.pdf
Specificaţie tehnică
Lista cu cantitati de lucrari
2.05.23 15:59
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
tenderNotice
anunt/invitatie de participare
2.05.23 15:59
Data:
4 mai 2023, 17:26
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Răspuns (5 mai 2023, 08:46):
Autoritatea Contractanta accepta forma de garantie pentru oferta, conform pct 16, nr.5 și pct. 17 din anuntul de participare - scrisoare emisă de o bancă comercială, conform anexei nr. 9 la documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 – confirmata prin semnătura electronică a participantului, (pentru indicarea rechizitelor bancare in scrisoarea de garantie pentru oferta, la solictarea bancii se va indica urmatoarele rechizite: cf- 1007601009347, IBAN-MD20TRGDAL14514143010000, TRZMD2X, Trezoreria Regionala Nord).
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK