1
Perioada de actualizare
de la 28.04.2023 13:59
până la 10.05.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.05.2023 10:00
până la 22.05.2023 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 900 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 apr 2023, 13:59 - 10 mai 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 mai 2023, 10:00 - 22 mai 2023, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații curente a etajului 4 a edificiului Departamentului Cadastru din mun. Chișinău, str. A. Pușkin, nr. 47.
Conform Caietului de sarcini și Formularului de deviz (Anexa nr. 23 la Documentația standard aprobată prin Ordinul
Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Covalciuc
Telefonul de contact
022 504881
Datele achizitiei
Data publicării
28 apr 2023, 13:59
Data ultimilor modificări
3 mai 2023, 10:50
Achizitii.md ID
21079487
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie.signed.pdf
28.04.23 13:59
anexe la documentatia standard (lucrari).docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard (lucrari).docx
28.04.23 13:59
anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf
28.04.23 13:59
anunt de participare - .signed.pdf anunt de participare - .signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare - .signed.pdf
28.04.23 13:59
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae.signed.pdf
28.04.23 13:59
duae.docx
Documentele la ofertă
duae.docx
28.04.23 13:59
declaratie.doc
Documentele la ofertă
declaratie.doc
28.04.23 13:59
anexa 25 .signed.pdf anexa 25 .signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa 25 .signed.pdf
28.04.23 13:59
propunere financiară.docx
Documentele la ofertă
propunere financiară.docx
28.04.23 13:59
Data:
3 mai 2023, 10:50
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
incarcati va rog forma desfasuarata
Răspuns (10 mai 2023, 09:56):
Devizul ofertă (formularele F3, F5, F7) urmează a fi prezentat de către operatorul economic. Vă informăm că documentul cu denumirea anexa la documentatia standard.signed.pdf (publicat si in varianta word pe platforma de achizitii) se regaseste Anexa nr. 23 (CAIET DE SARCINI privind achiziţionarea lucrărilor de reparații), unde este indicata detaliat informatia cu privire la continutul listelor cu cantitatile de lucrari, care reprezintă Formularul de deviz nr.1 – Lista cu cantitățile de lucrări.
Data:
5 mai 2023, 13:32
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
poz. 69 pu pardoseli placi din gresie ceramica sau portelanat?
Răspuns (10 mai 2023, 09:57):
Pardoseli din placi de gresie ceramica inclusiv stratul suport din mortar adeziv, executate pe suprafete: mai mari de 16 m2 (Placi 60x60 cm, grosimea 9-10mm, semilucios) culoarea coordoneaza cu beneficiar
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.