1
Perioada de actualizare
de la 27.04.2023 18:26
până la 13.05.2023 10:46
2
Propunerea ofertelor
de la 13.05.2023 10:46
până la 21.05.2023 10:46
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 850 867,20 MDL
Perioada clarificărilor: 27 apr 2023, 18:26 - 13 mai 2023, 10:46
Perioada de depunere a ofertelor: 13 mai 2023, 10:46 - 21 mai 2023, 10:46
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr. 2 Capron / steril împletit USP 2/0-METRIC 3
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
27 apr 2023, 18:20
Data ultimilor modificări
29 apr 2023, 15:11
Valoarea estimată (fără TVA)
850 867,20 MDL
Achizitii.md ID
21079394
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
5 iun 2023 03:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 2 Capron / steril împletit USP 2/0-METRIC 3 CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 16874.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
27.04.23 18:26
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
27.04.23 18:26
model contract -.doc
Documentele la ofertă
-
27.04.23 18:26
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
27.04.23 18:26
model contract -.doc
Documentele la ofertă
-
27.04.23 18:26

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SOGNO

Preţul ofertei: 1 096 810 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări