1
Perioada de actualizare
de la 25.04.2023 16:36
până la 05.05.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.05.2023 10:00
până la 15.05.2023 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 840 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 apr 2023, 16:36 - 5 mai 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 mai 2023, 10:00 - 15 mai 2023, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Mobilier urban, inclusiv instalarea
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Teleman
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
25 apr 2023, 16:33
Data ultimilor modificări
25 apr 2023, 21:16
Valoarea estimată (fără TVA)
840 000 MDL
Achizitii.md ID
21079137
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Durata contractului
22 mai 2023 16:35 - 31 dec 2023 16:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Bancă cu spătar CPV: 34900000-6 - Diverse echipamente de transport şi piese de schimb
Cantitatea: 40.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Coș de gunoi CPV: 34900000-6 - Diverse echipamente de transport şi piese de schimb
Cantitatea: 40.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.pdf documentația standard.pdf
Documentele la ofertă
-
25.04.23 16:36
anunt participare.pdf anunt participare.pdf
Documentele la ofertă
-
25.04.23 16:36
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
-
25.04.23 16:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S.R.L Nova Nivel Grup

Preţul ofertei: 747 600 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia grupului de lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Tehnolider

Preţul ofertei: 777 777,20 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări