1
Perioada de actualizare
de la 21.04.2023 14:07
până la 02.05.2023 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.05.2023 13:00
până la 12.05.2023 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 332 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 apr 2023, 14:07 - 2 mai 2023, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 mai 2023, 13:00 - 12 mai 2023, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de suport şi întreținere tehnică a platformei Guvernamentale de Plăți Electronice (MPay)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A. Puskin, 42B
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Ciburciu
Telefonul de contact
+37379020266
Datele achizitiei
Data publicării
21 apr 2023, 13:53
Data ultimilor modificări
21 apr 2023, 14:07
Valoarea estimată (fără TVA)
1 332 000 MDL
Achizitii.md ID
21079017
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A. Puskin, 42B
Durata contractului
14 mai 2023 14:06 - 31 dec 2023 14:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanța preventivă și corectivă a platformei Guvernamentale de Plăți Electronice (MPay) CPV: 72500000-0 - Servicii informatice
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
2)
Denumirea
Servicii de mentenanța adaptivă a platformei Guvernamentale de Plăți Electronice (MPay) CPV: 72500000-0 - Servicii informatice
Cantitatea: 480.0
Unități de măsură: Ora
Documentele procedurii de achiziție
duae (2).semnat.pdf duae (2).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
21.04.23 14:07
anunț de participare 21.04.2023.semnat.pdf anunț de participare 21.04.2023.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-anunțul de participare
21.04.23 14:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ICS "QSystems" SRL

Preţul ofertei: 1 332 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări