1
Perioada de actualizare
de la 21.04.2023 11:41
până la 26.04.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.04.2023 10:00
până la 03.05.2023 10:00
3
Licitaţie
04.05.2023 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 283 018,87 MDL
Perioada clarificărilor: 21 apr 2023, 11:41 - 26 apr 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 apr 2023, 10:00 - 3 mai 2023, 10:00
Începutul licitației: 4 mai 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de organizare a evenimentului de prezentare a raportului anual
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Rodica Vrînceanu
Telefonul de contact
+37322822200
Datele achizitiei
Data publicării
21 apr 2023, 11:33
Data ultimilor modificări
21 apr 2023, 11:41
Valoarea estimată (fără TVA)
283 018,87 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
283,02 MDL
Achizitii.md ID
21078997
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
8 mai 2023 11:37 - 31 dec 2023 11:37
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de închiriere sală CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Prânz CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 400.0
Unități de măsură: Om
3)
Denumirea
Pauză de cafea CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 400.0
Unități de măsură: Om
4)
Denumirea
Servicii de deservire CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare_eveniment.docx
Documentele la ofertă
-
21.04.23 11:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

“LUNIMAR PRIM”

Preţul ofertei: 282 918,63 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În rezultatul examinării și evaluării minuțioase a ofertelor depuse s-a constatat că oferta operatorului economic care corespunde tuturor cerințelor tehnice și de calificare obligatorii și se declară câștigătoare este Lunimar Prim SRL.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări