Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21078987
1
Perioada de actualizare
de la
21.04.2023 11:09
până la 02.05.2023 13:00
până la 02.05.2023 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la
02.05.2023 13:00
până la 11.05.2023 13:00
până la 11.05.2023 13:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
6 110 000 MDL
Perioada clarificărilor:
21 apr 2023, 11:09 - 2 mai 2023, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor:
2 mai 2023, 13:00 - 11 mai 2023, 13:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Achiziționarea Lucrari de reparație secției Imagistică la IMSP Spitalul Raional Hincesti.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3400, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), M.Hîncu, 238
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 apr 2023, 11:09
Data ultimilor modificări
25 apr 2023, 8:55
Achizitii.md ID
21078987
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrari de reparație secției Imagistică la IMSP Spitalul Raional Hincesti
Buget: 4370000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Lucrari de reparație secției Imagistică la IMSP Spitalul Raional Hincesti (Tomograf)
Buget: 1740000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare (lucrari reparatie).semnat (3).pdf
anunt_de_participare (lucrari reparatie).semnat (3).pdf
tenderNotice
-
21.04.23 11:09
rechizite de bancare pentru garanție ofertei și buna execuție.pdf
rechizite de bancare pentru garanție ofertei și buna execuție.pdf
Garanțiile la contract
-
21.04.23 11:09
duae_ro_lucrări.semnat (5).pdf
duae_ro_lucrări.semnat (5).pdf
Documentele la ofertă
-
21.04.23 11:09
formularul de deviz nr.2.semnat.pdf
formularul de deviz nr.2.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
-
21.04.23 11:09
formularul de deviz nr.1.semnat.pdf
formularul de deviz nr.1.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
-
21.04.23 11:09
Data:
25 apr 2023, 08:55
Subiectul întrebării:
Volum Boiler
Întrebare:
Care este volumul boilerului, poz 31, deviz 2-1-4?
Răspuns (25 apr 2023, 11:08):
80l
Data:
27 apr 2023, 10:02
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Deviz 2-1-5 poz12 08-02-390-1 Canale din masa plastica cu capac, sectiunea 15x10 mm, inclusiv toate accesoriile necesare (coturi, dopuri, teuri, cruci, etc). In resurse Canale din masa plastica sunt cu norma zero.Care este norma Canale din masa plastica ?
Răspuns (27 apr 2023, 11:08):
Norma 1,05
Data:
27 apr 2023, 10:37
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Deviz 2-1-6 poz13 08-02-390-1 Canale din masa plastica cu capac, sectiunea 22x10 mm, inclusiv toate accesoriile necesare (coturi, dopuri, teuri, cruci, etc). In resurse Canale din masa plastica norma este zero.Concretozati norma Canalelor din masa plastica?
Răspuns (27 apr 2023, 11:09):
Norma 1,05
Lucrari de reparație secției Imagistică la IMSP Spitalul Raional Hincesti
Data:
1 mai 2023, 10:35
Subiectul întrebării:
25. Certificat ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001
Întrebare:
Buna ziua, solicitam respectus excluderea din actele obligatorii a punctului 25, Certificat ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, pentru a promova o concurenta mai sanatoasa!
Răspuns (2 mai 2023, 08:57):
Această decizie a fost luată de grupul de lucru.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK