1
Perioada de actualizare
de la 14.04.2023 14:42
până la 20.04.2023 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.04.2023 15:00
până la 24.04.2023 15:00
3
Licitaţie
de la 25.04.2023 15:18
până la 25.04.2023 15:28
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 50 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 apr 2023, 14:42 - 20 apr 2023, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 apr 2023, 15:00 - 24 apr 2023, 15:00
Începutul licitației: 25 apr 2023, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform anexei
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Posta Moldovei
Telefonul de contact
+37368138989
Datele achizitiei
Data publicării
14 apr 2023, 14:38
Data ultimilor modificări
18 apr 2023, 10:58
Valoarea estimată (fără TVA)
50 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
500 MDL
Achizitii.md ID
21078604
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Durata contractului
23 mai 2023 14:38 - 15 dec 2023 14:39
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr.2: Copertine din sticlă CPV: 44200000-2 - Produse structurale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr 1 - specificații tehnice.docx
Documentele la ofertă
-
14.04.23 14:42
anexa nr 22 și 23 specificatia tehnică și de preț.docx
Documentele la ofertă
-
14.04.23 14:42
declaratie operator economic hg 351.docx
Documentele la ofertă
-
14.04.23 14:42
42. anunt.pdf 42. anunt.pdf
Documentele la ofertă
-
14.04.23 14:42
42. anunt pvc.docx
Documentele la ofertă
-
14.04.23 14:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Modeaon-Impex

Preţul ofertei: 2 062,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziție prin cererea ofertelor de preț Nr. ocds-b3wdp1-MD-1681472322701 din „14” aprilie 2023 privind achiziționarea uși și ferestre din PVC si copertină din sticlă, conducându-se de prevederile art. 74 și art. 98 al Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare pentru Lotul 1: Uși și ferestre din PVC, oferta operatorului economic „Modeaon-Impex” S.R.L, care s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziționare a ușilor și ferestrelor din PVC si copertinei din sticlă (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1681472322701 din „14” aprilie 2023), suma totală a ofertei (preț unitar), fără TVA – 24175,42 lei (suma totală a ofertei (preț unitar), cu TVA – 29010,50 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru lotul respectiv. 2. A desemna câștigătoare pentru Lotul 2: Copertine din sticle, oferta operatorului economic „Modeaon-Impex” S.R.L, care s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziționare a ușilor și ferestrelor din PVC si copertinei din sticlă (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1681472322701 din „14” aprilie 2023), suma totală a ofertei (preț unitar), fără TVA – 2062,50 lei (suma totală a ofertei (preț unitar), cu TVA – 2475,00 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru lotul respectiv. * Conform prevederilor Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020, - art. 108. „Rezultatele achizițiilor pot fi contestate la fondator în termen de 5 zile lucrătoare de la data anunțării lor”. Vă mulțumim pentru participare!
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RENECONS

Preţul ofertei: 4 150 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări