1
Perioada de actualizare
de la 14.04.2023 14:52
până la 28.04.2023 16:46
2
Propunerea ofertelor
de la 28.04.2023 16:46
până la 05.05.2023 16:46
3
Licitaţie
de la 08.05.2023 15:18
până la 08.05.2023 15:28
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 4 600 MDL
Perioada clarificărilor: 14 apr 2023, 14:52 - 28 apr 2023, 16:46
Perioada de depunere a ofertelor: 28 apr 2023, 16:46 - 5 mai 2023, 16:46
Începutul licitației: 8 mai 2023, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Plicuri (conform listei din anunț).
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Cenușa
Telefonul de contact
+37367146681
Datele achizitiei
Data publicării
14 apr 2023, 13:56
Data ultimilor modificări
26 apr 2023, 16:46
Valoarea estimată (fără TVA)
4 600 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
46 MDL
Achizitii.md ID
21078600
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Durata contractului
15 mai 2023 14:15 - 31 dec 2023 14:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Plicuri (conform listei din anunț). CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_roformular 2023.signed.pdf duae_roformular 2023.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
14.04.23 14:52
anunt rechizite 2023.docx
Documentele la ofertă
-
20.04.23 12:50
anunt rechizite 2023,amt riscani.signed.pdf anunt rechizite 2023,amt riscani.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
26.04.23 16:46
ds_bunuri_servicii_omf_rechizite 2023 final.signed.pdf ds_bunuri_servicii_omf_rechizite 2023 final.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
26.04.23 16:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 1 825 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

GVP MOLDOVA

Preţul ofertei: 1 850 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări