1
Perioada de actualizare
de la 14.04.2023 16:25
până la 19.04.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.04.2023 09:00
până la 25.04.2023 17:00
3
Licitaţie
de la 26.04.2023 14:00
până la 26.04.2023 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 135 200 EUR
Perioada clarificărilor: 14 apr 2023, 16:25 - 19 apr 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 apr 2023, 9:00 - 25 apr 2023, 17:00
Începutul licitației: 26 apr 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot nr. 1: Pelicule BOPP
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Sarmizegetusa 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Popov
Telefonul de contact
069270708
Datele achizitiei
Data publicării
13 apr 2023, 23:02
Data ultimilor modificări
14 apr 2023, 16:25
Valoarea estimată (fără TVA)
135 200 EUR
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
540,80 EUR
Achizitii.md ID
21078520
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Sarmizegetusa 30
Durata contractului
1 mai 2023 16:22 - 30 dec 2023 16:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 1: Pelicule BOPP CPV: 18900000-8 - Articole de voiaj, şelărie, saci şi săculeţe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare_pelicule bopp.signed.pdf anunt de participare_pelicule bopp.signed.pdf
tenderNotice
Anuntul de participare ce contine conditiile de participare si atribuire a contractului
14.04.23 16:25
formular oferta. pelicule bopp.docx
Documentele la ofertă
Oferta economica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și stampilată de către ofertant
14.04.23 16:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Comecoteh

Preţul ofertei: 117 999 EUR
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Canpas Cop

Preţul ofertei: 118 225,60 EUR
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Ispiero-B

Preţul ofertei: 122 500 EUR
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări