Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 117 743 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 apr 2023, 14:51 - 9 mai 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 mai 2023, 10:00 - 31 mai 2023, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrările se vor executa în conformitate cu normativele și standardele în vigoare din domeniul construcțiilor.
Oferta se va elabora ținând cont de prevederile caietului de sarcini anexat.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 August 1989 nr.115
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Strîmbanu
Telefonul de contact
079476448
Datele achizitiei
Data publicării
12 apr 2023, 14:22
Data ultimilor modificări
31 mai 2023, 10:00
Achizitii.md ID
21078317
CPV
45450000-6 - Alte lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Surse de finanțare
Data:
12 apr 2023, 15:01
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
DE CE sa anulat licitatia precedenta?
Răspuns (13 apr 2023, 11:08):
Procedura nu a avut loc deoarece nu a fost depusă nici o ofertă.
Data:
19 apr 2023, 12:00
Subiectul întrebării:
Daca nu sa schimbati ceva in cerintele, probabil ca si in licitatie aceasta nu o sa fie vreo o oferta adecvata
Întrebare:
Daca contract este pe 5 ani, de ce in cerintele 60 000 000 lei? Impartiti valoarea estimativa la 5 ani ( 117 743 000 / 5=23 548 600).
Răspuns (21 apr 2023, 13:31):
Procedura de achiziție este organizată nu pentru un anumit tip de operator economic, dar în conformitate cu prevederile Legii nr.131/2015 privind achizițiile publice. Criteriile de calificare şi selecţie au fost stabilite, potrivit art. 18 din Legea nr.131/2015.
Data:
19 apr 2023, 12:02
Subiectul întrebării:
Termen de garantie
Întrebare:
este obiect de valoarea nationala - restaurarea munumentului istoric, cun puteti se cereti min. 2 ani de garantie. trebuie sa fie macar min 5 ani
Răspuns (22 apr 2023, 17:14):
Conform pct.24 din Anunțul de participare, garanția de 2 ani pentru lucrările executate se punctează cu 0 pct. Prin urmare, operatorul economic care este interesat în obținerea contractului, urmează să propună o perioadă de garanție mai mare, fapt care și se punctează. Garanția - angajament asumat de operatorul economic pe o perioadă de timp față de autoritatea contractantă, fără solicitarea unor costuri suplimentare, și/sau de restituire a prețului plătit pentru reparare sau înlocuire a produselor/utilajele/lucrările procurate, instalate și executate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.