1
Perioada de actualizare
de la 10.04.2023 16:40
până la 21.04.2023 09:20
2
Propunerea ofertelor
de la 21.04.2023 09:20
până la 15.05.2023 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 921 830 MDL
Perioada clarificărilor: 10 apr 2023, 16:40 - 21 apr 2023, 9:20
Perioada de depunere a ofertelor: 21 apr 2023, 9:20 - 15 mai 2023, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea computerelor și tehnicii de birou
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2000, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, CHIŞINĂU RÎŞCANI, mun. Chişinău, Alexandr Puşkin, 64
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sîrbu Andrian
Telefonul de contact
+37322578018
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
14 apr 2023, 9:55
Valoarea estimată (fără TVA)
921 830 MDL
Achizitii.md ID
21078094
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2000, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău
Durata contractului
1 iun 2023 03:00 - 30 iun 2023 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea computerelor și tehnicii de birou CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare calculatoare si echipamente IT (mtender)
Specificaţie tehnică
Achiziționarea computerelor și tehnicii de birou
10.04.23 16:40
Caiet de sarcini calculatoare si echipamente IT (mtender)
Specificaţie tehnică
Achiziționarea computerelor și tehnicii de birou
10.04.23 16:40
Anunt de participare achizitia calculatoare si echipamente IT (mtender)
Specificaţie tehnică
Achiziționarea computerelor și tehnicii de birou
10.04.23 16:40
Caiet de sarcini achizitia calculatoare si echipamente IT (mtender)
Specificaţie tehnică
Achiziționarea computerelor și tehnicii de birou
10.04.23 16:40
Caiet de sarcini achizitia calculatoare si echipamente IT (actualizat 14.04.2023)
Specificaţie tehnică
Achiziționarea computerelor și tehnicii de birou
14.04.23 09:55
Caiet de sarcini achizitia calculatoare si echipamente IT (actualizat 14.04.2023)
Specificaţie tehnică
Achiziționarea computerelor și tehnicii de birou
14.04.23 09:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 869 763 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Achiziționarea computerelor și tehnicii de birou
Data:
14 apr 2023, 11:23
Subiectul întrebării:
Cartridge, Echipament de tipar multifunctional
Întrebare:
Cu echipament de tipar multifunctional trebuie sa fie livrate 2 cartridge-uri a cate 11 mii pagini originale (de acelasi producator)? Rog sa confirmati ca am inteles corect.
Răspuns (14 apr 2023, 12:12):
Da, ați înțeles corect, cu echipamentul de tipar multifuncțional trebuie să fie livrate 2 cartridge a cîte 11 mii pagini.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări