Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21077879
1
Perioada de actualizare
de la
07.04.2023 12:29
până la 25.04.2023 10:00
până la 25.04.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
25.04.2023 10:00
până la 05.05.2023 11:00
până la 05.05.2023 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
5 300 000 MDL
Perioada clarificărilor:
7 apr 2023, 12:29 - 25 apr 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
25 apr 2023, 10:00 - 5 mai 2023, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație capitală a clădirii Procuraturii raionului Hîncești
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ghenadie Vacarciuc
Telefonul de contact
+37369999170
Datele achizitiei
Data publicării
7 apr 2023, 12:29
Data ultimilor modificări
18 apr 2023, 9:02
Achizitii.md ID
21077879
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lurări de reparație capitală a clădirii Procuraturii raionului Hîncești
Buget: 5300000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt_participare_hincesti_modificat.pdf
anunt_participare_hincesti_modificat.pdf
Istoricul documentului
-
anunt_participare_hincesti_modificat.pdf
anunt_participare_hincesti_modificat.pdf
ID: fc33caee-4131-4293-80e7-b109ff84b3db
Documentele la ofertă
-
anunt_participare_hincesti.pdf
anunt_participare_hincesti.pdf
ID: fc33caee-4131-4293-80e7-b109ff84b3db
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
18.04.23 09:02
Data:
10 apr 2023, 11:09
Subiectul întrebării:
Solicitare
Întrebare:
Solicităm excluderea Vizitei obligatorii la obiect și prezentarea procesului verbal solicitat în Anexa nr.2, pct.16, subpct.27. Considerăm că vizitarea obligatorie nu este un Criteriu de calificare și selecție iar prin prisma Art. 18, Legea nr.131 din 03 iulie 2015 privind achizițiile publice, putem constata că Autoritatea contractantă este limitată în aplicarea criteriilor de calificare și selecție. Totodată, această solicitare contravine și principiilor de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice prevăzute la Art.7, lit. c) LP 131/2015. Vă mulțumim anticipat pentru remedierea actului ce afectează documentele de atribuire/ anunțul de participare.
Răspuns (10 apr 2023, 13:37):
Pentru a exclude necorespunderile si divergentele in ofertele propuse de agentii economici si caietul de sarcini, va invitam sa participati la vizitarea obiectului, conform cerintelor solicitate in anuntul de atribuire.
Data:
10 apr 2023, 13:30
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Încărcați vă rog schiță sau prooiect la sistemul antiincendiar.
Răspuns (10 apr 2023, 13:47):
Informatia suplimantara va fi prezentata la vizitarea obiectului, conform anuntului de participare
Data:
10 apr 2023, 14:18
Subiectul întrebării:
Solicitare repetată
Întrebare:
Multstimată autoritate contractantă, Vă comunicăm repetat că vizitarea obligatorie a obiectului și prezentarea procesului verbal nu este un criteriu de calificare și selecție a agenților economici prevăzuți de Art. 18, LP 131/2015. Devizul-ofertă care urmează a fi înaintat de agenții economici în cadrul procedurii va fi elaborat conform caietului de sarcini prezentat și nu conform părerilor personale și subiective în urma vizitării obiectului. Operatorul economic desemnat cîștigător va executa lucrările tot conform devizelor de cheltuieli acceptate, elaborate în conformitate cu caietul de sarcini. Considerăm că invitația Dvs. nu poate fi Obligatorie dar ar trebui să aibă un caracter Recomandabil or, nu toți agenții economici interesați de procedură au posibilitatea să se prezinte într-o anumită locație, la o oră exactă. Astfel, Vă îndemnăm repetat să excludeți obligativitatea prezentării procesului verbal care se eliberează doar operatorilor economici care au posibilitatea să se deplaseze la adresa indicată la o oră stabilită de timp, în caz contrar vom fi nevoiți să contestăm documentele de atribuire/ anunțul de participare. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Răspuns (10 apr 2023, 14:20):
Pentru a exclude necorespunderile si divergentele in ofertele propuse de agentii economici si caietul de sarcini, va invitam sa participati la vizitarea obiectului, conform cerintelor solicitate in anuntul de participare.
Data:
10 apr 2023, 15:04
Subiectul întrebării:
Cerinte
Întrebare:
Buna ziua. De ce solicitati la momentul depunerii ofertei sa fie minim 17 muncitori angajati. Daca compania noastra are la moment 10 angajati din cauza ca suntem in proces de participare la licitatii.. in cazul incheerii unui contract, clar lucru ca vom angaja alti muncitori. Nu vedem logica cand nu avem de lucru la moment sa cautam muncitori doar pentru ca sa va aratam d-voastra?
Răspuns (10 apr 2023, 15:22):
Conform volumului manoperei, pentru executarea in termenii stabiliti a lucrarilor este necesar se fie angajati minim 17 persoane.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK