1
Perioada de actualizare
de la 06.04.2023 13:58
până la 10.04.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.04.2023 10:00
până la 13.04.2023 10:00
3
Licitaţie
de la 14.04.2023 15:00
până la 14.04.2023 15:14
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 46 645,83 MDL
Perioada clarificărilor: 6 apr 2023, 13:58 - 10 apr 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 apr 2023, 10:00 - 13 apr 2023, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1. Hârtie A4
2. Hârtie perforată 420 mm
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Bolboșenco
Telefonul de contact
022822178
Datele achizitiei
Data publicării
6 apr 2023, 13:58
Data ultimilor modificări
7 apr 2023, 14:54
Achizitii.md ID
21077766
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Hârtie A4
Buget: 41083.33 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare vm hartie 2023.docx
Documentele la ofertă
-
7.04.23 14:54
Data:
6 apr 2023, 14:23
Subiectul întrebării:
Totusi livrarea toata o data sau dupa necesitate?
Întrebare:
In anunt de participare este scris: Livrarea bunurilor se va efectua de către Furnizor în termen de 10 zile lucrătoare, care curg din următoarea zi lucrătoare intrării în vigoare a contractului, la adresa .... la necesitate, în baza solicitării scrise (e-mail) a Cumpărătorului.
Răspuns (6 apr 2023, 16:28):
Buna ziua, Potrivit Anunțului de participare, livrarea bunurilor se efectuează la necesitate, în baza solicitării scrise (e-mail) a Cumpărătorului.
Data:
6 apr 2023, 16:42
Subiectul întrebării:
Livrare
Întrebare:
Potrivit anuntului de participare!!! nu este clar: livrarea in 10 zile sau la solicitare. Modificati anuntul de participare sa nu fie neclaritate
Răspuns (6 apr 2023, 17:06):
Stimate operator economic, potrivit Anunțului de Participare, pct.10 livrarea bunurilor se va efectua: a) la necesitate, în baza solicitării scrise (e-mail) a Cumpărătorului; b) în termen de 10 zile lucrătoare, care curg din următoarea zi lucrătoare intrării în vigoare a contractului.
Data:
6 apr 2023, 17:19
Subiectul întrebării:
Livrare in 10 zile sau la necesitate?
Întrebare:
Stimate reprezentant al autoritatii contractante, Nu poate fi a) sau b) intr-un contract de achizitii publice. Conditiile trebuie sa fie stipulate clar, sa nu apara indoieli. Descrierea din Anunt de participare induce in eroare! Operatorul economic are dreptul de a cunoaste termenele si conditiile de livrare pentru a face cea mai avantajoasa oferta!
Răspuns (7 apr 2023, 15:08):
Buna ziua, Stimați operatori economici, vă mulțumim pentru întrebarea înaintată cu privire la termenul de livrare. Vă comunicăm, că a fost redactat și ajustat pct.10 din Anunțul de participare: ,,Livrarea bunurilor se va efectua de către Furnizor, la adresa Cumpărătorului: MD-2005, mun. Chișinău, bd. Grigore Vieru 1, BANCA NAȚIONALĂ A MOLDOVEI, la necesitate, în termenele prevăzute în Specificația de preț (Anexa nr.2 la prezentul Anunț de participare).'' Totodată, a fost anexat Anunțul de Participare redactat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.