Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
06.04.2023 13:58
până la 10.04.2023 10:00
până la 10.04.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
10.04.2023 10:00
până la 13.04.2023 10:00
până la 13.04.2023 10:00
3
Licitaţie
de la
14.04.2023 15:00
până la 14.04.2023 15:14
până la 14.04.2023 15:14
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
46 645,83 MDL
Perioada clarificărilor:
6 apr 2023, 13:58 - 10 apr 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
10 apr 2023, 10:00 - 13 apr 2023, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
1. Hârtie A4
2. Hârtie perforată 420 mm
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
6 apr 2023, 13:58
Data ultimilor modificări
7 apr 2023, 14:54
Achizitii.md ID
21077766
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare vm hartie 2023.docx
Istoricul documentului
-
anunt de participare vm hartie 2023.docx
ID: ca528a76-46ef-4bfa-a5a2-250e26861932
Documentele la ofertă
-
anunt de participare vm hartie 2023.docx
ID: ca528a76-46ef-4bfa-a5a2-250e26861932
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
7.04.23 14:54
Data:
6 apr 2023, 14:23
Subiectul întrebării:
Totusi livrarea toata o data sau dupa necesitate?
Întrebare:
In anunt de participare este scris: Livrarea bunurilor se va efectua de către Furnizor în termen de 10 zile lucrătoare, care curg din următoarea zi lucrătoare intrării în vigoare a contractului, la adresa .... la necesitate, în baza solicitării scrise (e-mail) a Cumpărătorului.
Răspuns (6 apr 2023, 16:28):
Buna ziua,
Potrivit Anunțului de participare, livrarea bunurilor se efectuează la necesitate, în baza solicitării scrise (e-mail) a Cumpărătorului.
Data:
6 apr 2023, 16:42
Subiectul întrebării:
Livrare
Întrebare:
Potrivit anuntului de participare!!! nu este clar: livrarea in 10 zile sau la solicitare. Modificati anuntul de participare sa nu fie neclaritate
Răspuns (6 apr 2023, 17:06):
Stimate operator economic,
potrivit Anunțului de Participare, pct.10 livrarea bunurilor se va efectua:
a) la necesitate, în baza solicitării scrise (e-mail) a Cumpărătorului;
b) în termen de 10 zile lucrătoare, care curg din următoarea zi lucrătoare intrării în vigoare a contractului.
Data:
6 apr 2023, 17:19
Subiectul întrebării:
Livrare in 10 zile sau la necesitate?
Întrebare:
Stimate reprezentant al autoritatii contractante,
Nu poate fi a) sau b) intr-un contract de achizitii publice. Conditiile trebuie sa fie stipulate clar, sa nu apara indoieli. Descrierea din Anunt de participare induce in eroare!
Operatorul economic are dreptul de a cunoaste termenele si conditiile de livrare pentru a face cea mai avantajoasa oferta!
Răspuns (7 apr 2023, 15:08):
Buna ziua,
Stimați operatori economici, vă mulțumim pentru întrebarea înaintată cu privire la termenul de livrare.
Vă comunicăm, că a fost redactat și ajustat pct.10 din Anunțul de participare:
,,Livrarea bunurilor se va efectua de către Furnizor, la adresa Cumpărătorului: MD-2005, mun. Chișinău, bd. Grigore Vieru 1, BANCA NAȚIONALĂ A MOLDOVEI, la necesitate, în termenele prevăzute în Specificația de preț (Anexa nr.2 la prezentul Anunț de participare).''
Totodată, a fost anexat Anunțul de Participare redactat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK