Achiziţie publică
21077450
Achiziționarea pieselor de schimb pentru utilajele de salubrizare
1
Perioada de actualizare
de la 03.04.2023 15:17
până la 13.04.2023 16:00
până la 13.04.2023 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.04.2023 16:00
până la 24.04.2023 10:00
până la 24.04.2023 10:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
2 155 000 MDL
Perioada clarificărilor:
3 apr 2023, 15:17 - 13 apr 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
13 apr 2023, 16:00 - 24 apr 2023, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Piese de schimb necesare in anul 2023 pentru utilajele de salubrizare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
3 apr 2023, 15:00
Data ultimilor modificări
3 apr 2023, 15:17
Valoarea estimată (fără TVA)
2 155 000 MDL
Achizitii.md ID
21077450
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Durata contractului
1 mai 2023 15:14 - 30 dec 2023 15:14
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea pieselor de schimb pentru utilajele de salubrizare
CPV: 34900000-6 - Diverse echipamente de transport şi piese de schimb
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
EXIMOTOR SA
Preţul ofertei:
2 113 335 MDL
Statut:
Învingător
Decizia grupului de lucru
13.05.23 14:21
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK