1
Perioada de actualizare
de la 03.04.2023 14:43
până la 28.04.2023 13:55
2
Propunerea ofertelor
de la 28.04.2023 13:55
până la 05.05.2023 11:55
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 3 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 apr 2023, 14:43 - 28 apr 2023, 13:55
Perioada de depunere a ofertelor: 28 apr 2023, 13:55 - 5 mai 2023, 11:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de construcţie a reţelelor exterioare de alimentare cu energie electrică, apeduct și canalizare a DÎMTCCA din str. Salcâmilor nr. 28, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Chițan
Telefonul de contact
022-50-4838
Datele achizitiei
Data publicării
3 apr 2023, 14:43
Data ultimilor modificări
12 apr 2023, 13:15
Achizitii.md ID
21077447
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
duae.docx
3.04.23 14:43
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae.signed.pdf
3.04.23 14:43
anexa la documentatia standard.signed.pdf anexa la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa la documentatia standard.signed.pdf
12.04.23 13:11
anexa nr. 25 modelul contractului.signed.pdf anexa nr. 25 modelul contractului.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr. 25 modelul contractului.signed.pdf
12.04.23 13:15
declaratia.doc
Documentele la ofertă
declaratia.doc
12.04.23 13:15
declaratia.signed.pdf declaratia.signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratia.signed.pdf
12.04.23 13:15
propunerea financiara.doc
Documentele la ofertă
propunerea financiara.doc
12.04.23 13:15
anexa la documentatia standard.doc
Documentele la ofertă
anexa la documentatia standard.doc
12.04.23 13:15
propunerea financiara.signed.pdf propunerea financiara.signed.pdf
Documentele la ofertă
propunerea financiara.signed.pdf
12.04.23 13:15
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare.signed.pdf
12.04.23 13:15
Data:
5 apr 2023, 09:49
Subiectul întrebării:
buna ziua este nevoie de inpartit lucrarile pe loturi apeduct si canalizare, si alimentarea cu energie electrica
Întrebare:
este nevoie de inpartit lucrarile pe loturi apeduct si canalizare, si alimentarea cu energie electrica aparte lot 1 si lot 2
Răspuns (13 apr 2023, 15:03):
Ofertele tehnice urmează a fi întocmite în strictă conformitate cu solicitîrile stipulate în caietul de sarcini.
Lucrări de construcţie a reţelelor exterioare de alimentare cu energie electrică, apeduct și canalizare a DÎMTCCA din str. Salcâmilor nr. 28, mun. Chișinău
Data:
11 apr 2023, 21:40
Subiectul întrebării:
Documentatia
Întrebare:
Stimati domni voi ce va bateți joc de ofertanti? Unde gasim caietul de sarcini, cei cu aceste fișiere dezordonate?
Răspuns (12 apr 2023, 11:40):
Buna ziua! Va informam ca, la momentul publicarii procedurii de achizitie, a intervenit o eroare de ordin tehnic in suportul platformei de achizitii, care a modificat structura si denumirea documentelor publicate. In urma discutiilor cu reprezentantii platformei, acestia au explicat ca sunt in desfasurare lucrari tehnice / de ajustare a platformei. Respectiv, autoritatea contractanta va publica in mod repetat documentatia de atribuire, care, speram, va fi vizualizata in mod corect.
Data:
12 apr 2023, 12:58
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini
Întrebare:
Conform prevederilor Documentatiei standart sunteti obligati sa publicati F 1 desfasurat cu indicarea resurselor ce se prevad la fiecare pozitie. Va notificam ca F 1 publicata de dtre nu corespunde cu cerintele prenotate. Anexa 23 in documentatia standart are o Nota care va explica totul.
Răspuns (14 apr 2023, 14:58):
Autoritatea contractanta va informeaza ca in documentul cu denumirea anexa la documentatia standard.signed.pdf (publicat si in varianta word pe platforma de achizitii) se regaseste Anexa nr. 23 (CAIET DE SARCINI privind achiziţionarea lucrărilor de reparații), unde este indicata detaliat informatia cu privire la continutul listelor cu cantitatile de lucrari. Va rugam sa studiati minutios documentatia de atribuire publicata.
Data:
13 apr 2023, 11:01
Subiectul întrebării:
Proiect de execuție
Întrebare:
Rugăm să publicați proiectul de execuție!
Răspuns (13 apr 2023, 14:18):
Vă informăm că ofertele de preţ urmeaza a fi prezentate în strictă conformitate cu cerinţele de calificare si specificaţiile tehnice indicate (in mod detaliat) in caietul de sarcini ataşat procedurii de achizitii publice.„Totodata, menţionăm că documentaţia tehnica de execuţie poate fi examinata la sediul ASP din mun. Chisinau, str. Al. Puskin, 42, în baza cererii operatorului economic (transmise pe adresa email: achizitii@asp.gov.md), semnată de persoana împuternicită, cu prezentarea actului de identitate (copie) și, după caz, a procurii speciale pentru mandatar. Cererea trebuie să conțină următoarea informație: denumirea operatorului economic, adresa, numărul telefonului de contact, adresa e-mail, mențiunea privind împuternicirile persoanei semnatare.”
Data:
14 apr 2023, 14:45
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Anexati va rog F1 desfasurata - Conform Anexa nr. 23 la Documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 -CAIET DE SARCINI FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI -Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare). Reesind din legislatia in vigoare Autoritatea contractant publica F1 desfasurata primita de la PROIECTANT DEVIZIER. SOLICITAM SA FIE PUBLICATA F1 desfasurata
Răspuns (14 apr 2023, 14:56):
Autoritatea contractanta va informeaza ca in documentul cu denumirea anexa la documentatia standard.signed.pdf (publicat si in varianta word pe platforma de achizitii) se regaseste Anexa nr. 23 (CAIET DE SARCINI privind achiziţionarea lucrărilor de reparații), unde este indicata detaliat informatia cu privire la continutul listelor cu cantitatile de lucrari. Va rugam sa studiati minutios documentatia de atribuire publicata.
Data:
15 apr 2023, 22:26
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Autoritatea contractanta va informeaza ca in documentul cu denumirea anexa la documentatia standard.signed.pdf (publicat si in varianta word pe platforma de achizitii) se regaseste Anexa nr. 23 (CAIET DE SARCINI privind achiziţionarea lucrărilor de reparații), unde este indicata detaliat informatia cu privire la continutul listelor cu cantitatile de lucrari. Va rugam sa studiati minutios documentatia de atribuire publicata. AC reprezentați o instituție de stat solida ar trebui sa fiți mai atenți și ordonați, faptul ca a-ți incarcat unele acte de doua ori nu le face mai corecte. Noi cerem F1 desfasurata sau min. F5 fara preturi în caz ca nu cunoașteți consultați un specialist dar nu povestiți brasoave . Aveți obligația sa raspundeti clar la toate solicitările și întrebările puse, nu abuzati.
Răspuns (26 apr 2023, 13:55):
În mod repetat, vă informăm, că oferta va fi elaborată în strictă conformitate cu cerințele solicitate în caietul de sarcini, fără intervenția unor modificări ale normelor de consum, care, de altfel, sunt indicate detaliat în cele patru liste a cantităților de lucrări (din documentul „Anexe la documentația standard”).
Data:
27 apr 2023, 13:26
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
În mod repetat, cerem sa incarcati forma F1 desfasurata sau min. F5 fara preturi în caz ca nu cunoașteți consultați un specialist dar nu scrieti raspunsul care va vine primul in ghind pentru ca nu corespunde nici unul ce lor cerute. Conform Anexa nr. 23 la Documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 -CAIET DE SARCINI FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI -Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare). Reesind din legislatia in vigoare Autoritatea contractant publica F1 desfasurata primita de la PROIECTANT DEVIZIER. SOLICITAM SA FIE PUBLICATA F1 desfasurata.
Răspuns (28 apr 2023, 13:54):
Devizul ofertă (formularele F3, F5, F7) urmează a fi prezentat de către operatorul economic. În mod repetat vă informăm că documentul cu denumirea anexa la documentatia standard.signed.pdf (publicat si in varianta word pe platforma de achizitii) se regaseste Anexa nr. 23 (CAIET DE SARCINI privind achiziţionarea lucrărilor de reparații), unde este indicata detaliat informatia cu privire la continutul listelor cu cantitatile de lucrari, care reprezintă Formularul de deviz nr.1 – Lista cu cantitățile de lucrări. Stimate operator economic, vă rugăm să respecați limitele decenței în adresarea clarificărilor.
Data:
27 apr 2023, 15:37
Subiectul întrebării:
Proiect de execuție
Întrebare:
Rugăm să publicați proiectul de execuție fara a face trimiteri la prezentarea în strictă conformitate cu cerinţele de calificare si specificaţiile tehnice indicate in caietul de sarcini si fara invitatia de examinare la sediul ASP.
Răspuns (27 apr 2023, 15:59):
Autoritatea contractanta inainteaza rugamintea catre operatorii economici care intentioneaza sa participe in cadrul procedurilor de achizitii sa respecte in elaborarea ofertei cerintele si conditiile indicate si solicitate, respectand, totodata, limitele decentei in adresarea clarificarilor. Astfel, inca la data de 13.04.2023, in raspunsul publicat, s-a mentionat ca documentaţia tehnica de execuţie poate fi examinata la sediul ASP din mun. Chisinau, str. Al. Puskin, 42, în baza cererii operatorului economic (transmise pe adresa email: achizitii@asp.gov.md), semnată de persoana împuternicită, cu prezentarea actului de identitate (copie) și, după caz, a procurii speciale pentru mandatar. Cererea trebuie să conțină următoarea informație: denumirea operatorului economic, adresa, numărul telefonului de contact, adresa e-mail, mențiunea privind împuternicirile persoanei semnatare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.