1
Perioada de actualizare
de la 30.03.2023 13:20
până la 04.04.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.04.2023 10:00
până la 11.04.2023 10:30
3
Licitaţie
12.04.2023 14:32
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 37 600 MDL
Perioada clarificărilor: 30 mart 2023, 13:20 - 4 apr 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 apr 2023, 10:00 - 11 apr 2023, 10:30
Începutul licitației: 12 apr 2023, 14:32

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot 6 Servicii de deservire tehnică și reparație a mijloacelor de transport, cu piese de schimb ale CSP Comrat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chiper Natalia
Telefonul de contact
022574519
Datele achizitiei
Data publicării
30 mart 2023, 12:56
Data ultimilor modificări
30 mart 2023, 13:20
Valoarea estimată (fără TVA)
37 600 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
376 MDL
Achizitii.md ID
21077003
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Durata contractului
13 apr 2023 13:12 - 31 dec 2023 13:19
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de deservire tehnică și reparație a mijloacelor de transport, cu piese de schimb ale CSP Comrat CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare servicii reparatie auto.docx
Documentele la ofertă
-
30.03.23 13:20
ds_bunuri_servicii_omf.docx
Documentele la ofertă
-
30.03.23 13:20
duae.doc
Documentele la ofertă
-
30.03.23 13:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PlatGrup

Preţul ofertei: 37 600 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări