Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21076843
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
740 100 MDL
Perioada clarificărilor:
28 mart 2023, 9:07 - 7 apr 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
7 apr 2023, 9:00 - 13 apr 2023, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Achiziționarea Implanturilor traumatologico-ortopedice conform necesităților IMSP Institutul de Medicină Urgentă pentru anul 2023 (repetat)
Informația despre anulare
Motivul anulării
Oferta operatorului economic SOGNO pentru loturile nr. 1 Fixatoare pentru fracturile bazinului și nr. 2 Fixatoare externe, nu a fost acceptată în conformitate cu art. 1 și 69 alin (6) lit. b) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, având în vedere că valoarea ofertei depășește valoarea estimativă mai mult de 30%.
În același timp, pentru lotul nr. 3 Fixatoare pentru fracturile de cot nu a fost depusă nici o ofertă.
Astfel, având în vedere că pentru loturile nr. 1 Fixatoare pentru fracturile bazinului și nr. 2 Fixatoare externe a fost depusă o ofertă inacceptabilă, care depășește cu 30% valoarea estimativă a achiziției și pentru lotul nr. 3 Fixatoare pentru fracturile de cot, nu a fost depusă nici o ofertă, procedura de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1679983442650 din 13.04.2023 privind Achiziționarea Implanturilor traumatologico-ortopedice conform necesităților IMSP Institutul de Medicină Urgentă pentru anul 2023 (repetat), se anulează, în temeiul art. 71 alin. (1) lit. a) și d) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice.
În același timp, pentru lotul nr. 3 Fixatoare pentru fracturile de cot nu a fost depusă nici o ofertă.
Astfel, având în vedere că pentru loturile nr. 1 Fixatoare pentru fracturile bazinului și nr. 2 Fixatoare externe a fost depusă o ofertă inacceptabilă, care depășește cu 30% valoarea estimativă a achiziției și pentru lotul nr. 3 Fixatoare pentru fracturile de cot, nu a fost depusă nici o ofertă, procedura de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1679983442650 din 13.04.2023 privind Achiziționarea Implanturilor traumatologico-ortopedice conform necesităților IMSP Institutul de Medicină Urgentă pentru anul 2023 (repetat), se anulează, în temeiul art. 71 alin. (1) lit. a) și d) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice.
Data anulării
27 apr 2023, 17:24
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
28 mart 2023, 9:07
Data ultimilor modificări
27 apr 2023, 17:24
Achizitii.md ID
21076843
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 3 - Lot nr. 3 Fixatoare pentru fracturile de cot
Buget: 72000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Data:
30 mart 2023, 17:38
Subiectul întrebării:
Notificare
Întrebare:
Explicați tuturor agenților economici: CUM PUTEM DEPUNE OFERTELE PENTRU LICITAȚIE DACĂ ÎN PREZENT RÂNDUL LA AMDM PENTRU ÎNSCRIERE ESTE DE 75 DE ZILE!
De ce nu vă referiți la nicio lege oficială care reglementează legalitatea introducerii de noi condiți!? Și ce rost are introducerea unei astfel de restricții pentru participarea agenților economici!
Răspuns (3 apr 2023, 19:17):
Cerința cu privire la prezentarea numărului de înregistrare în registrul de stat al Dispozitivelor Medicale, rămâne nemodificată. În același timp, menționăm că la elaborarea documentației de atribuire s-a ținut cont de prevederile art. art. 40 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, potrivit cărora autoritatea contractantă are obligația de a stabili în documentația de atribuire orice cerință, criteriu, regulă și alte informații necesare pentru a asigura ofertantului o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire, cerință a fost adăugată în urma recomandărilor din Rapoartele de audit efectuate de către Curtea de Conturi precum și planul de acțiuni al Cancelariei de stat privind realizarea acțiunilor ce se impun pe marginea raportului de audit, ceea ce corespunde legislației în vigoare, respectiv, nu îngrădește participarea operatorilor economici la procedura de achiziție publică, inclusiv, în conformitate cu prevederile art. 7 din Legea prenotată și anume ,,utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităților contractante”.
Data:
3 apr 2023, 12:15
Subiectul întrebării:
Numarul de inregistrare AMDM!!!
Întrebare:
Buna ziua, va rugam respectuos sa modificati cerinta prezentarii numarului de inregistrare DM - AMDM, din : termenul limita de depunere a ofertei , in : Momentul livrarii. Va informam ca prima zi libera de depunere a dosarului la AMDM este 27 iunie , Astfel restrictionati participarea produselor noi pe piata. Va multumim
Răspuns (3 apr 2023, 19:21):
Cerința cu privire la prezentarea numărului de înregistrare în registrul de stat al Dispozitivelor Medicale, rămâne nemodificată. În același timp, menționăm că la elaborarea documentației de atribuire s-a ținut cont de prevederile art. art. 40 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, potrivit cărora autoritatea contractantă are obligația de a stabili în documentația de atribuire orice cerință, criteriu, regulă și alte informații necesare pentru a asigura ofertantului o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire, cerință a fost adăugată în urma recomandărilor din Rapoartele de audit efectuate de către Curtea de Conturi precum și planul de acțiuni al Cancelariei de stat privind realizarea acțiunilor ce se impun pe marginea raportului de audit, ceea ce corespunde legislației în vigoare, respectiv, nu îngrădește participarea operatorilor economici la procedura de achiziție publică, inclusiv, în conformitate cu prevederile art. 7 din Legea prenotată și anume ,,utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităților contractante”.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK