1
Perioada de actualizare
de la 27.03.2023 10:58
până la 03.04.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.04.2023 09:00
până la 06.04.2023 09:00
3
Licitaţie
de la 07.04.2023 15:00
până la 07.04.2023 15:23
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 568 517,11 MDL
Perioada clarificărilor: 27 mart 2023, 10:58 - 3 apr 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 apr 2023, 9:00 - 6 apr 2023, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

achiziționarea lucrărilor de reparație a unei porțiuni a străzii MIhai Viteazul din satul Cojușna, raionul Strășeni

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3715, MOLDOVA, Străşeni, s.Cojuşna, st.Mihai Viteazul 225
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Igor Crăciun
Telefonul de contact
023742406
Datele achizitiei
Data publicării
27 mart 2023, 10:58
Data ultimilor modificări
27 mart 2023, 11:51
Achizitii.md ID
21076775
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari (5).semnat.pdf ds_lucrari (5).semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standart
27.03.23 10:58
Data:
27 mart 2023, 11:51
Subiectul întrebării:
Licitația electronica
Întrebare:
Bună ziua! Licitația electronică se utilizează la achiziționarea bunurilor și serviciilor, dar nu la achiziția lucrărilor, de aceea solicitam sa modificați procedura.
Răspuns (27 mart 2023, 11:59):
Buna ziua, argumentați juridic cele enunțate de către Dvs, pentru a face o clarificare asupra lor.
Data:
27 mart 2023, 12:29
Subiectul întrebării:
Licitația electronica
Întrebare:
Răspuns (27 mart 2023, 11:59): Buna ziua, argumentați juridic cele enunțate de către Dvs, pentru a face o clarificare asupra lor: conform Hotaririi Guvernului nr. 638/2020 cu privire la achiziționarea lucrărilor, punctul 62 Autoritatea contractantă, în funcție de valoarea și complexitatea achiziției publice de lucrări, are posibilitatea de a utiliza una dintre următoarele proceduri de achiziții publice: 1) licitație deschisă; 2) licitație restrânsă; 3) dialog competitiv; 4) proceduri negociate; 5) cerere a ofertelor de prețuri; 6) parteneriat pentru inovare.
Răspuns (27 mart 2023, 14:42):
Verificati va rog tipul procedurii, în cazul nostru este vorba de COP.
Data:
27 mart 2023, 14:46
Subiectul întrebării:
Tipul procedurii
Întrebare:
Dar suma estimata nu este prea mare pentru COP?
Răspuns (27 mart 2023, 15:06):
A se citi prevederile art. 57 alin 1 Legea cu privire la achizitiile publice
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.