1
Perioada de actualizare
de la 24.03.2023 14:35
până la 04.04.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.04.2023 10:00
până la 14.04.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 126 180 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mart 2023, 14:35 - 4 apr 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 apr 2023, 10:00 - 14 apr 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Consultatia medicului rabiolog
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Cenușa
Telefonul de contact
+37367146681
Datele achizitiei
Data publicării
24 mart 2023, 10:44
Data ultimilor modificări
24 mart 2023, 14:35
Valoarea estimată (fără TVA)
126 180 MDL
Achizitii.md ID
21076654
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Durata contractului
1 mai 2023 03:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Consultatia medicului rabiolog CPV: 85100000-0 - Servicii de sănătate
Cantitatea: 900.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Tratamentul-injectie intramusculara(DT) CPV: 85100000-0 - Servicii de sănătate
Cantitatea: 900.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Consultatia medicului chirurg (la prima adresare directa a pacientului de urgenta) CPV: 85100000-0 - Servicii de sănătate
Cantitatea: 240.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Pansament-la prima adresare directa a pacientului,de urgenta CPV: 85100000-0 - Servicii de sănătate
Cantitatea: 240.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMSP AMT Centru

Preţul ofertei: 126 180 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări