1
Perioada de actualizare
de la 24.03.2023 09:59
până la 29.03.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.03.2023 10:00
până la 03.04.2023 10:00
3
Licitaţie
04.04.2023 10:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 190 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mart 2023, 9:59 - 29 mart 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 mart 2023, 10:00 - 3 apr 2023, 10:00
Începutul licitației: 4 apr 2023, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

9x9x9 cm, N. 1000
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal 101"V"
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țaulean Igor
Telefonul de contact
079224494
Datele achizitiei
Data publicării
24 mart 2023, 8:48
Data ultimilor modificări
24 mart 2023, 9:59
Valoarea estimată (fără TVA)
4 190 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
84 MDL
Achizitii.md ID
21076629
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal 101"V"
Durata contractului
18 apr 2023 03:00 - 30 dec 2023 09:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul-23. Hârtie pentru notițe CPV: 30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Cantitatea: 180.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Declarație - rechizite de birou a.2023- repetat.docx
Documentele la ofertă
- Declarație - rechizite de birou a.2023- repetat.docx
24.03.23 09:59
Declarație - rechizite de birou a.2023- repetat.semnat.pdf Declarație - rechizite de birou a.2023- repetat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
- Declarație - rechizite de birou a.2023- repetat.pdf
24.03.23 09:59
DUAE produse - rechizite de birou a.2023- repetat.semnat.pdf DUAE produse - rechizite de birou a.2023- repetat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
- DUAE produse - rechizite de birou a.2023- repetat.pdf
24.03.23 09:59
Documentația standard - rechizite de birou a.2023- repetat.docx
Documentele la ofertă
- Documentația standard - rechizite de birou a.2023- repetat.docx
24.03.23 09:59
Documentația standard - rechizite de birou a.2023- repetat.semnat.pdf Documentația standard - rechizite de birou a.2023- repetat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
- Documentația standard - rechizite de birou a.2023- repetat.pdf
24.03.23 09:59
Anunț de participare - rechizite de birou a.2023 - repetat.semnat.pdf Anunț de participare - rechizite de birou a.2023 - repetat.semnat.pdf
tenderNotice
- Anunț de participare - rechizite de birou a.2023 - repetat.pdf
24.03.23 09:59
DUAE produse - rechizite de birou a.2023- repetat.doc
Documentele la ofertă
- DUAE produse - rechizite de birou a.2023- repetat.doc
24.03.23 09:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 4 125 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Ofertantul a întrunit criteriile de calificare și a propus cel mai mic preț.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări