1
Perioada de actualizare
de la 24.03.2023 09:59
până la 29.03.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.03.2023 10:00
până la 03.04.2023 10:00
3
Licitaţie
de la 04.04.2023 10:14
până la 04.04.2023 10:23
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 660 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mart 2023, 9:59 - 29 mart 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 mart 2023, 10:00 - 3 apr 2023, 10:00
Începutul licitației: 4 apr 2023, 10:14

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

(echivalent Citizen mare)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal 101"V"
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țaulean Igor
Telefonul de contact
079224494
Datele achizitiei
Data publicării
24 mart 2023, 8:48
Data ultimilor modificări
24 mart 2023, 9:59
Valoarea estimată (fără TVA)
5 660 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
113 MDL
Achizitii.md ID
21076629
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal 101"V"
Durata contractului
18 apr 2023 03:00 - 30 dec 2023 09:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul-5. Calculator CPV: 30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Declarație - rechizite de birou a.2023- repetat.docx
Documentele la ofertă
- Declarație - rechizite de birou a.2023- repetat.docx
24.03.23 09:59
Declarație - rechizite de birou a.2023- repetat.semnat.pdf Declarație - rechizite de birou a.2023- repetat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
- Declarație - rechizite de birou a.2023- repetat.pdf
24.03.23 09:59
DUAE produse - rechizite de birou a.2023- repetat.semnat.pdf DUAE produse - rechizite de birou a.2023- repetat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
- DUAE produse - rechizite de birou a.2023- repetat.pdf
24.03.23 09:59
Documentația standard - rechizite de birou a.2023- repetat.docx
Documentele la ofertă
- Documentația standard - rechizite de birou a.2023- repetat.docx
24.03.23 09:59
Documentația standard - rechizite de birou a.2023- repetat.semnat.pdf Documentația standard - rechizite de birou a.2023- repetat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
- Documentația standard - rechizite de birou a.2023- repetat.pdf
24.03.23 09:59
Anunț de participare - rechizite de birou a.2023 - repetat.semnat.pdf Anunț de participare - rechizite de birou a.2023 - repetat.semnat.pdf
tenderNotice
- Anunț de participare - rechizite de birou a.2023 - repetat.pdf
24.03.23 09:59
DUAE produse - rechizite de birou a.2023- repetat.doc
Documentele la ofertă
- DUAE produse - rechizite de birou a.2023- repetat.doc
24.03.23 09:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 2 573 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Ofertantul a întrunit criteriile de calificare și a propus cel mai mic preț.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 3 673,33 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări