1
Perioada de actualizare
de la 22.03.2023 15:51
până la 03.04.2023 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.04.2023 14:00
până la 14.04.2023 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 360 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 mart 2023, 15:51 - 3 apr 2023, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 apr 2023, 14:00 - 14 apr 2023, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări curente de reparație a birourilor din sediul MAE IE
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012 Republica Moldova, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, str. 31 August 1989, 80
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Zaharia
Telefonul de contact
578-235
Datele achizitiei
Data publicării
22 mart 2023, 15:20
Data ultimilor modificări
27 mart 2023, 11:00
Valoarea estimată (fără TVA)
360 000 MDL
Achizitii.md ID
21076485
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012 Republica Moldova, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, str. 31 August 1989, 80
Durata contractului
17 apr 2023 15:33 - 30 dec 2023 15:33
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări curente de reparație a birourilor din sediul MAE IE CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentația standart bunuri și servicii.pdf documentația standart bunuri și servicii.pdf
Documentele la ofertă
Documentația Standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii
22.03.23 15:51
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
Formularul Standard al Documentul Unic de Achiziții European
22.03.23 15:51
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
-Anunț de participare
22.03.23 15:51
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
billOfQuantity
Caiet de sarcini
27.03.23 11:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PROFIPLAST

Preţul ofertei: 207 161,69 MDL
Statut: Învingător
Motivul: desemnat cistigator conform criteriului cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Euromontaj CTI SRL

Preţul ofertei: 215 634,34 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SC MIHCONS PLUS

Preţul ofertei: 250 000 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări