Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 1 458 317,47 MDL
Perioada clarificărilor: 22 mart 2023, 13:25 - 3 apr 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 apr 2023, 10:00 - 12 apr 2023, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de restabilire a rosturilor de perete între panouri și de demontare și montare geamuri
Informația despre anulare
Motivul anulării
Ofertele nu au fost elaborate şi prezentate în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire.
Data anulării
26 apr 2023, 15:11
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
22 mart 2023, 13:25
Data ultimilor modificări
27 apr 2023, 16:58
Achizitii.md ID
21076460
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Anulată
Data:
31 mart 2023, 14:23
Subiectul întrebării:
Solicitare
Întrebare:
Solicităm interpretarea pct.19 din Anexa nr.2 și anume sintagma- Termenul de valabilitate al garanției de bună execuție va fi cu 15 zile lucrătoare mai mare decât termenul de valabilitate a contractului. Conform Anexei nr.25, pct.13.4 - Contractul urmează a fi valabil pînă recepția finală a lucrărilor. HG 285/1996 pct.36 specifică că Recepția finală este convocată... în cel mult 15 zile după expirarea perioadei de garanție. Legea nr.721/1996, Art.24, lit.L) prevede o perioadă minimă de garanție postrecepție a lucrărilor de 5 ani. Prin urmare valabilitatea contractului conform Anexei nr.25, pct.13.4 va fi de peste 5 ani iar beneficiarul solicită garanția de bună execuție pentru o perioadă de 5 ani și 15 zile din data semnării procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Subsecvent, să înțelegem că garanția de bună execuție îi va fi restituită executantului peste 5 ani și 15 zile și anume la recepția finală?
Răspuns (31 mart 2023, 15:46):
A se vedea punctul suplimentar inclus de autoritate: II. PARTEA CE ȚINE DE CONDIȚIILE SPECIALE A CONTRACTULUI d) prin proces-verbal de recepție la terminarea lucrărilor se subînțelege proces-verbal de recepție a lucrărilor executate. Prin urmare valabilitatea garanției va fi cu 15 zile lucrătoare mai mare decât termenul de valabilitate a contractului.
Data:
1 apr 2023, 10:40
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Stimată autoritate contractantă, Vă îndemnăm repetat să faceți cunoștință cu HG 285/1996 din 23.05.1996 (Capitolul 2 și Capitolul 3) și CP L.01.01-2012 (Anexa E) pentru a înțelege că Procesul verbal de recepție a lucrărilor executate, Procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor și Procesul verbal de recepție finală sunt 3 acte/formulare diferite care se întocmesc la anumite etape de implimentare a proiectului. În context, solicităm ajustarea pct. 13.4 din Anexa nr.25 la următorul conținut- Contractul urmează a fi valabil pînă la recepția la terminarea lucrărilor- (și nu pînă la recepția finală) sau eliminarea sintagmei- Termenul de valabilitate al garanției de bună execuție va fi cu 15 zile lucrătoare mai mare decât termenul de valabilitate a contractului- din pct.19 din Anexa nr.2 pentru a armoniza Anexa nr.2 la Anexa nr.25 pct. 3.6. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Răspuns (3 apr 2023, 09:28):
Bună ziua! A se vedea punctul din modelul contractului din Caietul de sarcini: 3.6. Garanţia de bună execuţie se va restitui Antreprenorului în baza notificării Beneficiarului către agentul bancar. Notificarea se va face după semnarea procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor în cel mult 15 zile. În cazul recepţiei cu obiecţii, garanţia se va restitui în cel mult 15 zile după înlăturarea acestora.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.