1
Perioada de actualizare
de la 22.03.2023 10:19
până la 14.04.2023 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 14.04.2023 11:30
până la 28.04.2023 11:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 754 166,02 MDL
Perioada clarificărilor: 22 mart 2023, 10:19 - 14 apr 2023, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 14 apr 2023, 11:30 - 28 apr 2023, 11:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea serviciilor de mentenanță preventivă și suport de la producător a sistemului de protecție CheckPoint
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Starostenco, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrian Cabac
Telefonul de contact
+37322574254
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
22 mart 2023, 15:08
Valoarea estimată (fără TVA)
754 166,02 MDL
Achizitii.md ID
21076442
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, RM
Durata contractului
27 apr 2023 03:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asistență pentru software și mentenanță a Sistemului Informațional Integrat Vamal al Serviciului Vamal CPV: 72500000-0 - Servicii informatice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Specificaţie tehnică
-
22.03.23 10:19
Anunt de participare
Specificaţie tehnică
-
22.03.23 10:19
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1)
Specificaţie tehnică
-
22.03.23 10:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 754 165 MDL
Statut: Învingător
Motivul: ofertă conformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări