1
Perioada de actualizare
de la 18.03.2023 16:48
până la 24.03.2023 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 24.03.2023 08:30
până la 07.04.2023 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 818 934,88 MDL
Perioada clarificărilor: 18 mart 2023, 16:48 - 24 mart 2023, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 24 mart 2023, 8:30 - 7 apr 2023, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația a încăperilor Depratamentului de coordonare a PNRT a IMSP Institutul de Ftiziopneumologie „Chiril Draganiuc” Clinica Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gabriela Lisenco
Telefonul de contact
022 572 213
Datele achizitiei
Data publicării
18 mart 2023, 16:41
Data ultimilor modificări
18 mart 2023, 16:53
Valoarea estimată (fără TVA)
818 934,88 MDL
Achizitii.md ID
21076200
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Durata contractului
21 apr 2023 08:00 - 31 dec 2023 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația a încăperilor Depratamentului de coordonare a PNRT a IMSP Institutul de Ftiziopneumologie „Chiril Draganiuc” Clinica Chișinău CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare lucrări de reparatie .docx
Documentele la ofertă
-
18.03.23 16:48
doc standart.docx
Documentele la ofertă
-
18.03.23 16:53
2022-03-07 09_23-1646645031-duae.docx
Documentele la ofertă
-
18.03.23 16:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Rosivid Construct

Preţul ofertei: 526 427,91 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea cerințelor inaintate de către IFP
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări