1. Lucrări de reparație a Sistemului încălzire la blocul administrativ
până la 29.03.2023 16:30
până la 10.04.2023 16:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
caiet de sarcini anexa 1.pdf
caiet de sarcini anexa 1.pdf
ID: 502f50f2-01ea-4fb1-826a-ba1bf0d4ba40
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini anexa 1.pdf
caiet de sarcini anexa 1.pdf
ID: 502f50f2-01ea-4fb1-826a-ba1bf0d4ba40
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini anexa 1.pdf
caiet de sarcini anexa 1.pdf
ID: 502f50f2-01ea-4fb1-826a-ba1bf0d4ba40
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
ID: 502f50f2-01ea-4fb1-826a-ba1bf0d4ba40
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
LIVART PRIM SRL
''Tehnosimplex''
În cazul când Criteriu de atribuire este Prețul cel mai scăzut: documentele de tipul 'documente de calificare', 'propunere financiară' și 'ilustrare' vor fi vizibile doar atunci când oferta va obține statutul 'în considerare'.
Techno Test SRL
În cazul când Criteriu de atribuire este Prețul cel mai scăzut: documentele de tipul 'documente de calificare', 'propunere financiară' și 'ilustrare' vor fi vizibile doar atunci când oferta va obține statutul 'în considerare'.