1
Perioada de actualizare
de la 23.03.2023 13:29
până la 03.04.2023 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.04.2023 12:00
până la 13.04.2023 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 6 563 416,67 MDL
Perioada clarificărilor: 23 mart 2023, 13:29 - 3 apr 2023, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 apr 2023, 12:00 - 13 apr 2023, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a încăperilor din subsolul blocului administrativ nr. 1, cu nr. cadastral 0100419455.01 din str. Constantin Tanase, 7, conform cerințelor din caietul de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adrian Andrievschi
Telefonul de contact
022 26 25 36
Datele achizitiei
Data publicării
16 mart 2023, 14:07
Data ultimilor modificări
27 mart 2023, 10:54
Valoarea estimată (fără TVA)
6 563 416,67 MDL
Achizitii.md ID
21075986
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase, 7
Durata contractului
1 mai 2023 13:25 - 30 dec 2023 13:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a încăperilor din subsolul blocului administrativ nr. 1 CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
23.03.23 13:29
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
23.03.23 13:29
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
23.03.23 13:29
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
23.03.23 13:29
avizul de verificare.pdf avizul de verificare.pdf
Documentele la ofertă
-
27.03.23 10:54
caiet de sarcini (modificat).docx
Documentele la ofertă
-
27.03.23 10:54
caiet de sarcini (modificat).semnat.pdf caiet de sarcini (modificat).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
27.03.23 10:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Quantis Eco

Preţul ofertei: 4 820 300,14 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC MIHCONS PLUS

Preţul ofertei: 5 030 799,03 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

VERILARPROIECT

Preţul ofertei: 5 174 961,51 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

PROFIPLAST

Preţul ofertei: 5 300 090,91 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

SC,,Elinatcons”SRL

Preţul ofertei: 5 395 601,90 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
6
Denumirea participantului:

Techno Test SRL

Preţul ofertei: 5 576 089,09 MDL
Statut: în aşteptare
7
Denumirea participantului:

Sigma VenMer

Preţul ofertei: 5 591 287,44 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
8
Denumirea participantului:

KVM Cons SRL

Preţul ofertei: 6 342 293,96 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Lucrări de reparație capitală a încăperilor din subsolul blocului administrativ nr. 1
Data:
3 apr 2023, 10:51
Subiectul întrebării:
Garantia de ferta
Întrebare:
Buna ziua, Conform pct. 7 din anunțul de participare valoarea de 1 % din valoarea ofertei trebuie sa fie transferat in contul beneficiarului ca garanție de oferta. Clarificarea este daca va fi acceptata garanția constituita la o banca comerciala conform formularului din documentația standard.
Răspuns (3 apr 2023, 11:12):
Bună ziua, Nu se acceptă garanție pentru ofertă emisă de bănci comerciale. Garanția pentru ofertă în valoare de 1% se acceptă doar sub formă de ”transfer la contul autorității contractante” în conformitate cu pct. 17 din Anunțul de participare.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări