1
Perioada de actualizare
de la 14.03.2023 17:34
până la 07.04.2023 16:56
2
Propunerea ofertelor
de la 07.04.2023 16:56
până la 25.04.2023 16:56
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 080 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 mart 2023, 17:34 - 7 apr 2023, 16:56
Perioada de depunere a ofertelor: 7 apr 2023, 16:56 - 25 apr 2023, 16:56
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de programare, dezvoltare și implementare a Portalului WEB al Sistemului de Poștă Electronică Guvernamentală (SI SPEG)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dmitri Rоmаnеsсu
Telefonul de contact
+37322820980
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
29 mart 2023, 16:49
Valoarea estimată (fără TVA)
4 080 000 MDL
Achizitii.md ID
21075814
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, PMAN 1
Durata contractului
1 mai 2023 03:00 - 30 apr 2024 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de programare, dezvoltare și implementare a Portalului WEB al Sistemului de Poștă Electronică Guvernamentală (SI SPEG) CPV: 72210000-0 - Servicii de programare a pachetelor de produse software
Cantitatea: 8520.0
Unități de măsură: Om-ora
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Documentele la ofertă
DUAE
14.03.23 17:34
Anunt de participare
Criterii de eligibilitate
Anunt de participare
14.03.23 17:34
Caiet de sarcini Anexa 21
Specificaţie tehnică
Anexa 21 Caiet de Sarcini
14.03.23 17:34
Anunt de intentie SPEG
tenderNotice
Anunț de intenție
14.03.23 17:34
Documentatia standard
Documentele la ofertă
Documentația standard
14.03.23 17:34

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PRIDE SYSTEM

Preţul ofertei: 3 898 581,60 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări