1
Perioada de actualizare
de la 13.03.2023 15:19
până la 23.03.2023 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.03.2023 14:00
până la 03.04.2023 14:00
3
Licitaţie
de la 04.04.2023 15:00
până la 04.04.2023 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 mart 2023, 15:19 - 23 mart 2023, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 mart 2023, 14:00 - 3 apr 2023, 14:00
Începutul licitației: 4 apr 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Anvelope
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Posta Moldovei
Telefonul de contact
+37368138989
Datele achizitiei
Data publicării
13 mart 2023, 15:03
Data ultimilor modificări
20 mart 2023, 8:23
Valoarea estimată (fără TVA)
400 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 000 MDL
Achizitii.md ID
21075701
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Durata contractului
18 apr 2023 15:17 - 30 dec 2023 15:17
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
anvelope CPV: 34600000-3 - Locomotive şi materiale rulante feroviare şi piese
Cantitatea: 260.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr. 2 formularul ofertei - bunuri si servicii.docx
Documentele la ofertă
-
13.03.23 15:19
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
13.03.23 15:19
declaratie operator economic legea 74.docx
Documentele la ofertă
-
13.03.23 15:19
anexa nr 22 și 23 specificatia tehnică și de preț.docx
Documentele la ofertă
-
13.03.23 15:19
specificatia tehnica.xlsx
Documentele la ofertă
-
20.03.23 08:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

EXIMOTOR SA

Preţul ofertei: 219 589,10 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Esperanza Tyres

Preţul ofertei: 309 631,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin Licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1678712747092 din „13” martie 2023 privind achiziționarea anvelopelor conducându-se de prevederile art. 75 alin. (8) al Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A respinge oferta operatorului economic S.A. ,,EXIMOTOR”, din motiv că nu s-a conformat cerințelor expuse în documentația de atribuire. 2. A desemna câștigătoare oferta operatorului economic S.R.L. ,,ESPERANZA TYRES”, ce s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a anvelopelor (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1678712747092 din „13” martie 2023), suma totală a ofertei, fără TVA – 309 631,67 lei (suma totală a ofertei, cu TVA – 371 558,00 lei), ce se încadrează în bugetul prevăzut pentru procedura dată de achiziție. * Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, - art. 87, alin.(2) „Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”. Vă mulțumim pentru participare!
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

DAAC-HERMES

Preţul ofertei: 394 906 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări