Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
13.03.2023 15:03
până la 15.03.2023 09:00
până la 15.03.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la
15.03.2023 09:00
până la 20.03.2023 08:30
până la 20.03.2023 08:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
11 666,67 MDL
Perioada clarificărilor:
13 mart 2023, 15:03 - 15 mart 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
15 mart 2023, 9:00 - 20 mart 2023, 8:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de reîncărcare și regenerare a cartușelor de la imprimante pentru anul 2023 conform specificațiilor tehnice și de preț
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str.Stefan cel Mare 140A
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
13 mart 2023, 15:03
Data ultimilor modificări
13 mart 2023, 15:16
Achizitii.md ID
21075697
MTender ID
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de reîncărcare și regenerare a cartușelor de la imprimante
Buget: 11666.67 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare servicii reîncărcare cartușe.signed.pdf
anunț de participare servicii reîncărcare cartușe.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
13.03.23 15:03
specificație tehnică și de preț.docx
Specificaţie tehnică
Specificații tehnică și de preț
13.03.23 15:03
caiet de sarcini servicii de reîncărcare cartușe.docx
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
13.03.23 15:16
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK