1
Perioada de actualizare
de la 13.03.2023 14:57
până la 27.03.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.03.2023 10:00
până la 13.04.2023 10:00
3
Licitaţie
de la 14.04.2023 15:00
până la 14.04.2023 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 mart 2023, 14:57 - 27 mart 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mart 2023, 10:00 - 13 apr 2023, 10:00
Începutul licitației: 14 apr 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform
Caietului de sarcini și Formularului de deviz Anexa nr.1.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Onoi
Telefonul de contact
022-436-347
Datele achizitiei
Data publicării
13 mart 2023, 14:52
Data ultimilor modificări
23 mart 2023, 17:53
Valoarea estimată (fără TVA)
1 500 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
15 000 MDL
Achizitii.md ID
21075693
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Durata contractului
10 mai 2023 03:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea și înlocuirea panoului de protecție prin relee ЭПЗ-1636 la 110ВШО-Б cu panouri moderne de protecție prin relee pe bază de microprocesoare. CET-2, Sursa-1. CPV: 51110000-6 - Servicii de instalare a echipamentului electric
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Livrarea dulapului de protecție în trepte, terminal microprocesor. CPV: 51110000-6 - Servicii de instalare a echipamentului electric
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Livrarea altor echipamente necesare pentru înlocuirea panoului de protecție: cabluri de control și alte materiale și echipamente. CPV: 51110000-6 - Servicii de instalare a echipamentului electric
Cantitatea: 705.0
Unități de măsură: Metru
4)
Denumirea
Livrarea softwarea pentru lucrul cu microprocesoarele multifuncționale. CPV: 51110000-6 - Servicii de instalare a echipamentului electric
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Demontarea panoului ЭПЗ-1636 și instalarea unui nou dulap de protecție. CPV: 51110000-6 - Servicii de instalare a echipamentului electric
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Hectolitru alcool absolut
6)
Denumirea
Montarea și conectarea cablurilor noi de control. CPV: 51110000-6 - Servicii de instalare a echipamentului electric
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
7)
Denumirea
Montarea în interiorul dulapului de protecții, conform proiectului. CPV: 51110000-6 - Servicii de instalare a echipamentului electric
Cantitatea: 705.0
Unități de măsură: Metru
8)
Denumirea
Reglarea și punerea în funcțiune dulapul protecție în trepte 110ВШО-Б. CPV: 51110000-6 - Servicii de instalare a echipamentului electric
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie confirmarea identitatii.doc
Documentele la ofertă
-
13.03.23 14:57
anexa nr 15 decl. priv. personal specializat.docx
Documentele la ofertă
-
13.03.23 14:57
duae.doc
Documentele la ofertă
-
13.03.23 14:57
anexa nr 7 cerere de participare.docx
Documentele la ofertă
-
13.03.23 14:57
anexa nr 10 garanția de bună execuție.docx
Documentele la ofertă
-
13.03.23 14:57
anexa nr 8 declar. priv. valabilitatea ofertei.docx
Documentele la ofertă
-
13.03.23 14:57
anexa nr 23 specificații de preț .docx
Documentele la ofertă
-
13.03.23 14:57
caiet de sarcini, anexa nr.1, anexa nr.2.docx
Documentele la ofertă
-
13.03.23 14:57
anexa nr 9 scrisoare de garantie bancara.docx
Documentele la ofertă
-
13.03.23 14:57
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
13.03.23 14:57
anexa nr 14 decl. priv. dotari utilaj.docx
Documentele la ofertă
-
13.03.23 14:57
anexa nr 22 specificatii tehnice .docx
Documentele la ofertă
-
13.03.23 14:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Horus

Preţul ofertei: 1 390 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: CORESPUNDE CERINȚELOR SOLICITATE DE CĂTRE EC, CEL MAI MIC PREȚ.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ElectroTest Grup

Preţul ofertei: 1 444 334,28 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări