1
Perioada de actualizare
de la 14.03.2023 16:03
până la 28.03.2023 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.03.2023 16:00
până la 04.04.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 115 833 MDL
Perioada clarificărilor: 14 mart 2023, 16:03 - 28 mart 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 mart 2023, 16:00 - 4 apr 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea de tehnică și echipament pentru prestarea serviciilor publice și deservirea spațiilor verzi în comuna Cobusca Veche raionul Anenii Noi
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6518, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Cobusca Veche, strada Stefan Cel Mare nr.18
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Laurentiu Perju
Telefonul de contact
026535269
Datele achizitiei
Data publicării
13 mart 2023, 14:16
Data ultimilor modificări
24 mart 2023, 8:52
Valoarea estimată (fără TVA)
1 115 833 MDL
Achizitii.md ID
21075682
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6518, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Cobusca Veche, strada Stefan Cel Mare nr.18
Durata contractului
10 apr 2023 15:59 - 29 dec 2023 15:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea de tehnică și echipament pentru prestarea serviciilor publice și deservirea spațiilor verzi în comuna Cobusca Veche raionul Anenii Noi CPV: 16700000-2 - Tractoare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-duae
14.03.23 16:03
anunt_de_participare.signed.pdf anunt_de_participare.signed.pdf
tenderNotice
-anunt de participare
24.03.23 08:52
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.signed.pdf ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.signed.pdf
Documentele la ofertă
-ds_bunuri_servicii
24.03.23 08:52
Documentele lotului
anunt_de_participare.signed.pdf
-anunt de participare
24.03.23 08:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Agropiese TGR Grup SRL

Preţul ofertei: 1 109 300 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic pret.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

AGROTRAC PRIM SRL

Preţul ofertei: 1 221 333,33 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări