1
Perioada de actualizare
de la 13.03.2023 14:04
până la 23.03.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.03.2023 09:00
până la 05.04.2023 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 25 500 MDL
Perioada clarificărilor: 13 mart 2023, 14:04 - 23 mart 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 mart 2023, 9:00 - 5 apr 2023, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Cantitatea de clor activ – min 28%, ambalaj – max. 25 kg, termen de valabilitate la livrare – min.10 luni.
Se va prezenta certificat de conformitate.
Livrare: trimestrul II-500kg;
trimestrul III-500kg; trimestrul IV-500kg.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Burlac
Telefonul de contact
022-26-46-48
Datele achizitiei
Data publicării
13 mart 2023, 13:16
Data ultimilor modificări
17 mart 2023, 8:53
Valoarea estimată (fără TVA)
25 500 MDL
Achizitii.md ID
21075661
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Durata contractului
2 mai 2023 00:00 - 31 dec 2023 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 2 Clorură de var CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1500.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
declaratie confirmarea identității beneficiarilor.doc
Documentele la ofertă
-
13.03.23 14:04
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
13.03.23 14:04
anunț de participare modificat 17.03.2023.pdf anunț de participare modificat 17.03.2023.pdf
Documentele la ofertă
-
17.03.23 08:53
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 modificat.docx
Documentele la ofertă
-
17.03.23 08:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Policontract SRL

Preţul ofertei: 28 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul economic a întrunit criteriile de selecție și calificare, precum și criteriul de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări