1
Perioada de actualizare
de la 10.03.2023 17:06
până la 20.03.2023 17:30
2
Propunerea ofertelor
de la 20.03.2023 17:30
până la 24.03.2023 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 60 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 mart 2023, 17:06 - 20 mart 2023, 17:30
Perioada de depunere a ofertelor: 20 mart 2023, 17:30 - 24 mart 2023, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 3 Mentenanța preventivă și corectivă a dispozitivelor radiologice digitale DuoDiagnost și iCRco FusionDCR
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, nr.70
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Efros Viorica
Telefonul de contact
022251508
Datele achizitiei
Data publicării
10 mart 2023, 16:50
Data ultimilor modificări
10 mart 2023, 17:06
Valoarea estimată (fără TVA)
60 000 MDL
Achizitii.md ID
21075592
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, nr.70
Durata contractului
3 apr 2023 16:57 - 30 dec 2023 17:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 3 Mentenanța preventivă și corectivă a dispozitivelor radiologice digitale DuoDiagnost și iCRco FusionDCR CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
lista dispozitivelor pentru mentenanta preventiva si corectiva 2023.doc
Documentele la ofertă
-Lista dispozitivelor medicale
10.03.23 17:06
caiet de sarcini.docx
Specificaţie tehnică
-Caiet de sarcini
10.03.23 17:06
duae.doc
Documentele la ofertă
-Duae
10.03.23 17:06
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vipromed Service

Preţul ofertei: 60 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

REPROMED

Preţul ofertei: 72 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde criteriilor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări