1
Perioada de actualizare
de la 10.03.2023 13:27
până la 15.03.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.03.2023 09:00
până la 18.03.2023 09:00
3
Licitaţie
de la 20.03.2023 14:00
până la 20.03.2023 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 185 300 MDL
Perioada clarificărilor: 10 mart 2023, 13:27 - 15 mart 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 mart 2023, 9:00 - 18 mart 2023, 9:00
Începutul licitației: 20 mart 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Rechizite de birou (Hârtie A4 și A3)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorica Voinovan
Telefonul de contact
0-22-25-31-31
Datele achizitiei
Data publicării
10 mart 2023, 13:19
Data ultimilor modificări
11 mart 2023, 12:16
Valoarea estimată (fără TVA)
185 300 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 853 MDL
Achizitii.md ID
21075539
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Durata contractului
20 mart 2023 13:25 - 31 dec 2023 13:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Bunuri CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 1814.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
informatie generala.docx
Documentele la ofertă
Criterii de eligibilitate Informatie generala despre ofertant confirmată prin aplicarea semnăturii electronice a operatorului economic.
10.03.23 13:27
formularul de oferta.docx
Documentele la ofertă
Criterii de eligibilitate. Formularul ofertei financiare confirmată prin aplicarea semnăturii electronice a operatorului economic.
10.03.23 13:27
declaratie.docx
Documentele la ofertă
Criterii de eligibilitate Declarația privind neîncadrarea în situațiile prevăzute de art. 16 alin (2) lit a) din Legea 246/2017 cu privire la întreprinderea de stat şi întreprinderea municipală.
10.03.23 13:27
Documentele lotului
formularul de oferta.docx
Criterii de eligibilitate. Formularul ofertei financiare confirmată prin aplicarea semnăturii electronice a operatorului economic.
10.03.23 13:27
declaratie.docx
Criterii de eligibilitate Declarația privind neîncadrarea în situațiile prevăzute de art. 16 alin (2) lit a) din Legea 246/2017 cu privire la întreprinderea de stat şi întreprinderea municipală.
10.03.23 13:27
informatie generala.docx
Criterii de eligibilitate Informatie generala despre ofertant confirmată prin aplicarea semnăturii electronice a operatorului economic.
10.03.23 13:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 126 670,05 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor de calificare din documentația de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 133 650 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

VICCON SA

Preţul ofertei: 138 619,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Rechizite de birou (Hârtie A4 și A3)
Data:
11 mart 2023, 12:16
Subiectul întrebării:
conditii de livrare
Întrebare:
Buna, Care sunt termenii de livrare - daca pina la sfirsitul anului - care fa fi graficul? care sunt contiitii cu descarcare ?
Răspuns (13 mart 2023, 16:28):
Buna ziua Bunurile vor fi livrate la depozitul central al întreprinderii, str.Ciocana,8. Cantitatea solicitată pe parcursul anului va fi în dependență de necesitățile întreprinderii și va fi de min.20% din cantitatea totală indicată în Invitația de participare per fiecare solicitare.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări