1
Perioada de actualizare
de la 09.03.2023 12:10
până la 24.03.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.03.2023 10:00
până la 10.04.2023 10:00
3
Licitaţie
de la 11.04.2023 14:00
până la 11.04.2023 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 600 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 mart 2023, 12:10 - 24 mart 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 mart 2023, 10:00 - 10 apr 2023, 10:00
Începutul licitației: 11 apr 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform Caietului de sarcini și listei cu cantități de lucrări nr. 1
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Stela Savca
Telefonul de contact
022-436-391
Datele achizitiei
Data publicării
9 mart 2023, 11:57
Data ultimilor modificări
14 mart 2023, 15:45
Valoarea estimată (fără TVA)
1 600 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
16 000 MDL
Achizitii.md ID
21075386
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Durata contractului
11 apr 2023 03:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Conform Caietului de sarcini și listei cu cantități de lucrări nr. 1 CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1600.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
cs nr. 2.docx
Documentele la ofertă
-
9.03.23 12:10
anexa nr. 3.docx
Documentele la ofertă
-
9.03.23 12:10
anexa nr. 1.docx
Documentele la ofertă
-
9.03.23 12:10
anexa nr. 2.docx
Documentele la ofertă
-
9.03.23 12:10
anexa nr 13 decl. priv. princip. lucrari similare.docx
Documentele la ofertă
-
9.03.23 12:10
anexa nr 15 decl. priv. personal specializat.docx
Documentele la ofertă
-
9.03.23 12:10
anexa nr 7 cerere de participare.docx
Documentele la ofertă
-
9.03.23 12:10
oferta f3.1.docx
Documentele la ofertă
-
9.03.23 12:10
cs nr. 1.docx
Documentele la ofertă
-
9.03.23 12:10
anexa nr 14 decl. priv. dotari utilaj.docx
Documentele la ofertă
-
9.03.23 12:10
anexa nr. 4.docx
Documentele la ofertă
-
9.03.23 12:10
anexa nr 8 declar. priv. valabilitatea ofertei.docx
Documentele la ofertă
-
9.03.23 12:10
duae.doc
Documentele la ofertă
-
9.03.23 12:10
declaratie confirmarea identitatii.doc
Documentele la ofertă
-
9.03.23 12:10
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
9.03.23 12:10
anexa nr 16 lista subcontractantilor.docx
Documentele la ofertă
-
9.03.23 12:10
anexa nr 19 angajament privindsust. tehnica.docx
Documentele la ofertă
-
9.03.23 12:10
anexa nr 12 decl. privind experienta.docx
Documentele la ofertă
-
9.03.23 12:10
anexa nr 10 graficul de execut. lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
9.03.23 12:10
anexa nr 18 angajament tert sustinator.docx
Documentele la ofertă
-
9.03.23 12:10
anexa nr 17 inform. privind asocierea.docx
Documentele la ofertă
-
9.03.23 12:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Torconst

Preţul ofertei: 880 129,20 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate de către entitatea contractantă. Cel mai mic preț.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Euroros Grup"

Preţul ofertei: 1 134 475,33 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Horus

Preţul ofertei: 1 531 327,90 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Restabilirea startului chimic anticoroziv pe suprafețele interne ale filtrelor, rezervoarelor, decantoarelor și alte utilaje la STA - , SCh
Data:
14 mart 2023, 15:45
Subiectul întrebării:
termenul de plata
Întrebare:
Buna ziua stimati Domni! Va rugam sa modficati termenul de plata in conform legislatiei in vigoare si anume: Conform Art. 862 (2) al Codului civil: (2) Termenul de executare a obligației pecuniare de către o autoritate publică sau o altă persoană juridică de drept public ori de către asociațiile acestora, stabilit în contractul încheiat cu un profesionist, care are ca obiect livrarea de bunuri, executarea de lucrări sau prestarea de servicii, nu poate depăși 30 de zile de la data prevăzută la alin. (3) lit. a), b) sau, după caz, c). Prin excepție, părțile pot stipula în mod expres în contract un termen de executare care nu poate depăși 60 de zile dacă acesta este justificat în mod obiectiv, ținînd cont de natura sau caracteristicile specifice ale contractului.
Răspuns (15 mart 2023, 08:36):
Buna ziua, Vă rugăm să vă conformați cerințelor solicitate de către entitatea contractantă din documetatia de atribuiere și anunțul de participare.
Restabilirea startului chimic anticoroziv pe suprafețele interne ale filtrelor, rezervoarelor, decantoarelor și alte utilaje la STA - , SCh
Data:
15 mart 2023, 12:45
Subiectul întrebării:
termen de plata
Întrebare:
Nu aveti dreptul sa incalcati legislatia si sa cereti conformarea. Consultati codul civicl, in caz contrar ne adresam cu plangere la Ministerul respectiv de incompetenta a persoanelor responsablie de aceasta achizitie.
Răspuns (15 mart 2023, 14:38):
Buna ziua, Stimate OE întrebarea adresată nu ține de compartimentul - clarificari. Conformațivă documentației de atribuire de la procedură.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări