1
Perioada de actualizare
de la 06.03.2023 16:23
până la 13.03.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.03.2023 10:00
până la 20.03.2023 10:00
3
Licitaţie
21.03.2023 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 412 500 MDL
Perioada clarificărilor: 6 mart 2023, 16:23 - 13 mart 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 mart 2023, 10:00 - 20 mart 2023, 10:00
Începutul licitației: 21 mart 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Serviciilor de pază fizică a Spitalului Clinic Militar Central
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Rohac
Telefonul de contact
79632128
Datele achizitiei
Data publicării
6 mart 2023, 16:08
Data ultimilor modificări
6 mart 2023, 16:23
Valoarea estimată (fără TVA)
412 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 125 MDL
Achizitii.md ID
21075221
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
27 mart 2023 16:16 - 31 dec 2023 16:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii pază și servicii de supraveghere CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: An
2)
Denumirea
Servicii de patrulare CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: An
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard servicii paza scmc.doc
Documentele la ofertă
Documentaţia standard word
6.03.23 16:23
anunt de participare paza scmc.signed.pdf anunt de participare paza scmc.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunţ de participare
6.03.23 16:23
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
6.03.23 16:23
caiet de sarcini servicii paza scmc.pdf caiet de sarcini servicii paza scmc.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
6.03.23 16:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 606 772,35 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări