1
Perioada de actualizare
de la 03.03.2023 11:13
până la 09.03.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.03.2023 10:00
până la 21.03.2023 10:00
3
Licitaţie
de la 22.03.2023 14:00
până la 22.03.2023 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 310 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 mart 2023, 11:13 - 9 mart 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 mart 2023, 10:00 - 21 mart 2023, 10:00
Începutul licitației: 22 mart 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de emitere și livrare a tichetelor de masă pe suport electronic și servicii conexe pentru salariaților primariei orașului Rezina pentru anul 2023

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5401, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), or. Rezina, str. 27 August, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Simion Tatarov
Telefonul de contact
025422644
Datele achizitiei
Data publicării
3 mart 2023, 10:55
Data ultimilor modificări
3 mart 2023, 11:13
Valoarea estimată (fără TVA)
310 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 100 MDL
Achizitii.md ID
21075068
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
5401, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), or. Rezina, str. 27 August, 1
Durata contractului
23 mart 2023 11:01 - 31 dec 2023 11:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de emitere și livrare a tichetelor de masă pe suport electronic și servicii conexe pentru salariaților primariei orașului Rezina pentru anul 2023_ prin procedura de achiziţie CPV: 79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

UP Servicii

Preţul ofertei: 0,01 MDL
Statut: Învingător
Motivul: toate documentele solicitate au fost prezentate si corespund cerintelor tehnice solicitate in documentatia standard/caietul de sarcini
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Victoriabank S.A.

Preţul ofertei: 0,01 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări