Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 1 204 913,01 MDL
Perioada clarificărilor: 1 mart 2023, 22:59 - 10 mart 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 mart 2023, 9:00 - 15 mart 2023, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

LUCRĂRI DE REPARAȚIE, FABRICARE A FERESTRELOR, UȘILOR ȘI ARTICOLELOR CONEXE DIN PVC
Informația despre anulare
Motivul anulării
modificarea caietului de sarcini
Data anulării
5 mart 2023, 23:24
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Municipiul Chişinău str.Sarmizegetusa 31
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Rotaru Nicolae
Telefonul de contact
79623606
Datele achizitiei
Data publicării
1 mart 2023, 22:59
Data ultimilor modificări
5 mart 2023, 23:25
Achizitii.md ID
21074929
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
2 mart 2023, 09:56
Subiectul întrebării:
Clarificari:ISO 45001
Întrebare:
Din ce considerent sa inclus certificatul ISO 45001? Solicitam excluderea acestui punct pe baza legislatiei RM si deciziei ANSC. Va transmitem o sectiune din aceasta decizie. Subsecvent, cu referire la art. 73 din Legea nr. 131/2015 citat de către autoritatea contractantă, se reține că acesta reglementează „Condițiile speciale de executare a contractului de achiziții publice”, care sunt stabilite de către autoritatea contractantă în anunțul de participare și urmează a fi implementate pe parcursul derulării/executării contractului de achiziție atribuit în scopul asigurării îndeplinirii obiectivelor stabilite de norma prenotată, iar având în vedere faptul că standardul ISO 45001:2018 reflectă modul de organizare a operatorului economic, respectiv sistemul de management implementat, în partea ce ține de domeniul sănătății și securității ocupaționale, acesta nu reprezintă o condiție de executare a contractului de achiziții publice. Astfel, Agenția apreciază faptul că autoritatea contractantă eronat a identificat, reieșind din prevederile enunțate mai sus, condițiile speciale care țin de executarea viitorului contract de achiziții publice, care ar determina în consecință „îmbunătățirea condițiilor de muncă și securitatea muncii”. În context, este de menționat că Agenția nu pune la îndoială necesitatea executării lucrărilor care constituie obiectul procedurii de achiziție publică litigante de către ofertanți calificați, cât și impunerea unor condiții speciale de executare a acestora, având în vedere regulile impuse în acest sens de către organizațiile de profil, fapt menționat în cadrul ședinței deschise pentru examinarea contestației, însă aceste cerințe/condiții urmează a fi stabilite prin prisma prevederilor legislației din domeniul achizițiilor publice, în măsura în care standardul contestat nu reprezintă un act permisiv care urmează a fi implementat/deținut în mod obligatoriu de către operatorii economici. Va rugam sa modificati cerintele Anuntului de participare. Va multumim!
Data:
3 mart 2023, 13:11
Subiectul întrebării:
schita
Întrebare:
Buna ziua! Publicati va rugam frumos, schita ferestrelor, deschideri, etc! Concretizati , va rog , marimile usilor de la punctul 4. Va multumim!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.