1
Perioada de actualizare
de la 01.03.2023 16:11
până la 06.03.2023 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.03.2023 14:00
până la 09.03.2023 14:00
3
Licitaţie
de la 10.03.2023 14:00
până la 10.03.2023 14:09
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 33 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 1 mart 2023, 16:11 - 6 mart 2023, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 mart 2023, 14:00 - 9 mart 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

ACHIZIȚIONAREA ECHIPAMENTULUI DE BIROTICĂ (piese de schimb)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, Națională 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion ROTARU
Telefonul de contact
060978078
Datele achizitiei
Data publicării
1 mart 2023, 16:11
Data ultimilor modificări
1 mart 2023, 17:24
Achizitii.md ID
21074915
CPV
42900000-5 - Diverse utilaje de uz general şi special
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
achiziționarea echipamentului de birotică
Data:
1 mart 2023, 17:24
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua! Vom fi foarte recunascători dacă o să adăugați caiet de sarcini/ specificația tehnică in format word. Acest lucru ajută semnificativ agentul economic în prelucrarea ofertei comerciale, eliminând neajunsurile și erorile la specificarea parametrilor solicitați. Considerăm că fiecare agent economic merge în întâmpinarea Dvs în demonstrarea unui formular electronic documentelor necesare în cazul întocmirii unui contract de furnizare. Mulțumim anticipat!
Răspuns (2 mart 2023, 08:28):
bună ziua, toată informația necesară este indicată în formulare, care sunt încărcate în format word.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.