Achiziţie publică
21074808
Lotul 21. Monitorizarea și evaluarea programelor/proiectelor
1
Perioada de actualizare
de la 28.02.2023 15:57
până la 13.03.2023 14:00
până la 13.03.2023 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.03.2023 14:00
până la 22.03.2023 14:00
până la 22.03.2023 14:00
3
Licitaţie
23.03.2023 14:10
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
5 600 MDL
Perioada clarificărilor:
28 febr 2023, 15:57 - 13 mart 2023, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
13 mart 2023, 14:00 - 22 mart 2023, 14:00
Începutul licitației:
23 mart 2023, 14:10
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Monitorizarea și evaluarea programelor/proiectelor
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul monitorizării și evaluării programelor/proiectelor
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Ce este important in cadrul implementării Programului / proiectului din domeniul (Asigurarilor sociale și a asistenței sociale)? Care sînt factorii care determină un Program/ proiect de calitate din domeniul asigurărilor sociale si asistentei sociale? Care este cheia succesului pentru un program / proiect performant din domeniul Protectiei sociale? Cum se determina, se asigura calitatea datelor/informatiilor in cadrul monitorizarii și evaluarii programelor din domeniu ?
- Care sunt Responsabilitatile fiecarei instituții din domeniul Protectiei sociale.
- Explicarea Noțiunilor de baza in procesul de evaluarea si analiza programului/proiectului din domeniul Protectiei sociale.
- Raportarea in cadrul monitorizarii, și Raportarea rezultatelor programului/proiectului, etc.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
1 participant. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I, 2023 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă. Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Monitorizarea și evaluarea programelor/proiectelor
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul monitorizării și evaluării programelor/proiectelor
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Ce este important in cadrul implementării Programului / proiectului din domeniul (Asigurarilor sociale și a asistenței sociale)? Care sînt factorii care determină un Program/ proiect de calitate din domeniul asigurărilor sociale si asistentei sociale? Care este cheia succesului pentru un program / proiect performant din domeniul Protectiei sociale? Cum se determina, se asigura calitatea datelor/informatiilor in cadrul monitorizarii și evaluarii programelor din domeniu ?
- Care sunt Responsabilitatile fiecarei instituții din domeniul Protectiei sociale.
- Explicarea Noțiunilor de baza in procesul de evaluarea si analiza programului/proiectului din domeniul Protectiei sociale.
- Raportarea in cadrul monitorizarii, și Raportarea rezultatelor programului/proiectului, etc.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
1 participant. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I, 2023 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă. Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
28 febr 2023, 15:57
Valoarea estimată (fără TVA)
5 600 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
50 MDL
Achizitii.md ID
21074808
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Durata contractului
1 apr 2023 03:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Caiet de sarcini instruire personalului 2023.semnat
Specificaţie tehnică
Caiet de Sarcini
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
DUAE în format pdf
28.02.23 15:57
Anunț de participare LP instruire personalului 2023..semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de Participare
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în format word
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în format pdf
28.02.23 15:57
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Universitatea de Stat din Moldova
Preţul ofertei:
5 200 MDL
Statut:
Învingător
Conform Deciziei grupului de lucru
10.04.23 10:18
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
deciziadeatribuire14instruire2023semnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnat.pdf
ID: 44c90100-819d-459a-abfa-69b33193a646
Anunț de atribuire
10.04.23 10:18
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.23 11:25
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: 23529840-b161-4747-8397-3d4313790112
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.23 11:22
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
Propunere financiară
Data încărcării:
22.03.23 11:28
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Propunere financiară
Data încărcării:
22.03.23 11:27
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
certificat_lipsa restante.pdf
certificat_lipsa restante.pdf
ID: e40df9de-a81b-45d1-9500-7d5730a3ddc5
Propunere financiară
Data încărcării:
22.03.23 11:26
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 12:55
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
certificat leadership_1.jpg
ID: 428c8e7e-64eb-47a1-b4e9-328c706737a1
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 12:55
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
cv_veronica-butnaru_ro doc.doc
ID: 53b9384a-e353-4a09-b9d8-b5673e34e121
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 12:55
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
specificații de preț_lot_21.semnat.pdf
specificații de preț_lot_21.semnat.pdf
ID: 752312b9-5cfb-4e9b-b829-1208e5efe9b8
Propunere financiară
Data încărcării:
22.03.23 12:54
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
certificat_leadership_3.jpg
ID: 7532eb08-354c-435f-b91d-39c128576fce
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 12:56
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
diploma de licenta (1).jpg
ID: 8d07bb50-7b04-4e04-8d6f-bc7f5115af83
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 12:55
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 12:55
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
certificat_ps_butnaru.jpg
ID: e040e1ea-f7f4-4b22-8f3a-1af97add050e
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 12:56
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
diploma de master (1).jpg
ID: e477260a-6f49-4a57-818e-95bd2e21af7c
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 12:55
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
specificații tehnice_lot_21.semnat.pdf
specificații tehnice_lot_21.semnat.pdf
ID: ec2fd645-b9d4-4e0d-86a1-84dd04ff61f7
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 12:54
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
certificat leadership_2.jpg
ID: f65984de-6d00-43f4-bc7c-b35663488846
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 12:55
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK